Bodovací systém by mohl prodělat další velkou změnu
Objevily se kritiky, že vítěz závodu není dostatečně odměněn.
Podle některých zpráv by mohl nový bodovací systém pro příští sezónu prodělat další změny.
Německý Auto Motor und Sport a finský Turun Sanomat napsaly, že se objevily hlasy volající po dodatečných změnách v nově zavedeném bodovacím systému.
Nový systém, odměňující deset prvních jezdců v cíli namísto dřívějších osmi a vítězi přidělující 25 bodů, byl totiž podroben kritice, že dostatečně neodměňuje vítěze závodu.
Podle zdrojů by měl druhý jezdec v cíli získat pouze 18 bodů namísto 20, což udělá rozdíl mezi prvním a druhým celkem 7 bodů. Od druhého místa dále se rozdíl úměrně snižuje.
Nově upravený systém by tedy odměňoval jezdce následovně: 25-18-15-12-10-8-6-4-2-1 (namísto dosavadního 25-20-15-10-8-6-5-3-2-1).
Stefano Domenicali navíc nedávno prozradil (psali jsme zde), že se diskutuje i udělování bodů za vítězství v kvalifikaci a nejrychlejší kolo v závodě.