Okruh ve Watkins Glen dozná změn
Cílem je zvýšení bezpečnosti
Než se v červenci podívá IndyCar Series na historický okruh ve Watkins Glen ve státě New York, vezme si trať, která hostila i dvacet podniků Formule 1 mezi lety 1961-1980, do parády stavební firma. Provedené úpravy mají za cíl zvýšit bezpečnost okruhu, který, ruku na srdce, z pohledu dnešní formule 1 není příliš bezpečný (ve srovnání s Tilkeho novostavbami), ale který si zatím zachoval tu neopomenutelnou atmosféru druhé poloviny dvacátého století. Pro některé fanoušky naštěstí, pro jiné bohužel, některé změny okruh částečně přiblíží současnému trendu.
Kolem šikany známé jako autobusová zastávka nebo také vnitřní smyčka (Inner Loop) budou štěrkové únikové zóny nahrazeny vyasfaltovanými. Což by údajně mělo umožnit více soubojů bok-po-boku v úzkých zatáčkách trati. Podél vnitřní betonové zdi bude namontována SAFER Barrier, známá především z oválových tratí, pro které je standardem. Současné ploty kolem některých míst dráhy budou nahrazeny modernějšími.
V páté zatáčce (Outer Loop) bude travnatá úniková zóna vyasfaltována, budou nainstalovány obrubníky podle specifikací FIA, které známe ze závodů Formule 1. Současná svodidla budou nahrazena systémem, který lépe absorbuje náraz vozu.
Ke stejné úpravě dojde v levotočivé zatáčce č. 10 (předposlední zatáčka). I v ní bude štěrk nahrazen vyasfaltovanou únikovou zónou a nainstalován obrubník podle specifikace FIA.
V poslední zatáčce okruhu, pravotočivé č. 11, bude nainstalována před současná svodidla bariéra SAFER a prostor mezi ní a tratí bude vyasfaltován.