USF1 a Campos ujišťují, ze v Bahrajnu budou
Nad oběma týmy visí otazník kvůli finančním problémům.
Týmy US F1 a Campos trvají na tom, že se stihnou dostatečně připravit na úvodní podnik letošní sezony, Velkou cenu Bahrajnu, přestože nad nimi v poslední době visí otazník, vyvolaný finančními problémy.
V letošní sezoně se ve formuli 1 představí čtyři nové stáje, přičemž Virgin Racing již svůj monopost představil a také úspěšně prošel nárazovými testy FIA a Lotus Racing naplánoval představení svého modelu na 12. února. US F1 a Campos však nepůsobí tak jistě.
Oba však tvrdí, že v letošní sezoně určitě startovat budou, byť přiznaly, že čelí finančním problémům.
Peter Windsor, výkonný viceprezident týmu US F1, řekl: "Stále pracujeme v naprosto stejném režimu, zcela naplno. Cílem je Bahrajn a na nic jiného nemyslíme.
Máme v cestě malou překážku kvůli sponzorovi, který zaplatil pozdě, a to je typický příklad toho, co se může stát každému novému týmu. Z tohoto místa už jsme se hnuli a našli jsme náhradu."
Windsor řekl, že tým vyjede se svým novým vozem, jakmile absolvuje povinné crashtesty, což by mělo přijít na pořad dne brzy.
"Vůz bude hotový docela pozdě, protože jeho vývoji věnujeme obrovskou spoustu času. Dáváme si na čas a jako tým jsme si jisti, že jsme na správné cestě. Jakmile projdeme nárazovými testy, vyzkoušíme ho a pojedeme do Bahrajnu.
V Bahrajnu budeme. Možná nebudeme rychlí, ale budeme tam. A pak se budeme zlepšovat. Je to všechno o víře, vášni a oddaných lidech."
Tým také popírá spekulace o tom, že by žádal FIA o povolení vynechat úvodní tři velké ceny letošní sezony.
Vedení Camposu dnes prohlásilo, že je velmi blízko uzavření dohody, která zajistí jeho budoucnost. Má jít o spojení s novým investorem, kterým je údajně šéf A1GP Tony Teixeira, jenž do týmu přinese potřebné peníze.
"Máme uzavřené dohody a očekáváme, že naše situace bude dořešena v příštích několika dnech."
V posledních dnech se v případě Camposu objevily zvěsti o tom, že tým přijde o své vozy. Ty pro něj totiž staví italská společnost Dallara a jelikož ta ještě od Camposu nedostala zaplaceno, mohla by vozy prodat srbskému týmu Stefan GP, který se snaží se stále větším sebevědomím prosadit do startovní listiny pro letošní rok.
Stefan GP je sice s Dallarou spojen, v jeho případě jde ale o zcela jiný projekt než v případě Camposu. Zatímco ten si u Dallary nechává stavět kompletně celý vůz, Stefan GP zde nechává pouze dokončit rozpracované návrhy koupené od Toyoty.