Ferrari řeší problém s chlazením svého vozu
Údajně se i nadále pracuje na "B-verzi" monopostu.
Ferrari se před nadcházejícím závodem bude zabývat chlazením svých monopostů, potom co vyšlo najevo, že Felipe Massa na konci úvodního podniku sezóny v Bahrajnu musel kvůli přehřívání šetřit svůj motor.
Italský tým ještě před startem prvního závodu vyměnil motory v obou svých vozech a ačkoli Massa na tiskové konferenci tvrdil, že v posledních 30 kolech šetřil palivo, skutečným problémem mělo být přehřívání motoru. Šéf týmu Stefano Domenicali si je nicméně jistý, že náprava bude rychlá a jednoduchá.
"Teplota motoru je důsledkem aerodynamiky vozu, takže na tom musíme zapracovat, abychom podobné problémy při dalších horkých závodech neměli," řekl Domenicali.
Znovu se také objevily spekulace, že Ferrari pracuje na "B-specifikaci" svého vozu. Hlavním důvodem má být zabudování zbrusu nového dvojitého difuzoru, který nevyhovuje současnému návrhu šasi.
Podle italského týdeníku Autosprint si maranellský tým najal CFD experta Giuseppeho Azzolliniho, bývalého zaměstnance Toyoty, který podle všeho stál za dvojitým difuzorem vozu TF110, s kterým chtěl letos závodit Stefan GP.