Jezdci zatím marně hledají recept jak na Willa Powera
Indy Grand Prix of Alabama – 2. trénink
Souboj o nejrychlejší čas druhého tréninku byl rozhodně napínavější, než dopoledne, ale vzešel z něj stejný vítěz – Will Power. Byť zpočátku se o vedení přetahoval se Scottem Dixonem. Ve vedení se na chvíli usadili také Marco Andretti a Tony Kanaan, ale od poloviny tréninku již Will Power na první místo nikoho nepustil.
Ryan Briscoe se na výjezdu z šesté zatáčky zastavil na trati. Přestože je to dost nepřehledné místo, snad poprvé v historii amerického motosportu při zastavení vozu na trati, kdy musel přijet vůz s mobilním startérem, nebyly vyvěšeny žluté vlajky a trénink přerušen. Ve stejné zatáčce se do vnější únikové zóny podíval také Raphael Matos, dostal hodiny, ale naštěstí se mu to stalo zrovna na místě, kde je asfalt.
Helio Castroneves, který skončil třetí, stejně jako v prvním tréninku skončil v únikové zóně, stalo se mu to při posledním kole těsně před koncem tréninku.
Dobře si vedli také Takuma Sato a Simona de Silvestro, pro které je to první trať, na které už někdy v životě jeli. Pro Sata je to také poslední trať, se kterou má alespoň nějaké zkušenosti, De Silvestro zná z juniorských Atlantics ještě trať v Long Beach, v Torontu, v Edmontonu a Mid-Ohio Sports Car Course. Přesto, že De Silvestro skončila až patnáctá, tak většinu tréninku se pohybovala na vyšších příčkách, včetně první pětky. Hůř na tom byla Danica Patrick, která se prakticky celý trénink nacházela na předposlední pozici před Milkou Duno, ale alespoň částečně si zachránila čest, když v posledním kole poskočila na 19. příčku.
p.
|
Jezdec | Tým |
Čas
|
Odstup
|
1.
|
W.Power | Team Penske |
1:11.1856
|
|
2.
|
T.Kanaan | Andretti Autosport |
1:11.3011
|
+ 0.115
|
3.
|
H.Castroneves | Team Penske |
1:11.3697
|
+ 0.184
|
4.
|
S.Dixon | Target Chip Ganassi Racing |
1:11.4243
|
+ 0.238
|
5.
|
M.Andretti | Andretti Autosport |
1:11.5446
|
+ 0.359
|
6.
|
T.Sato | KV Racing Technology |
1:11.5818
|
+ 0.396
|
7.
|
R.Briscoe | Team Penske |
1:11.6080
|
+ 0.422
|
8.
|
H.Mutoh | Newman/Haas/Lanigan Racing |
1:11.6658
|
+ 0.480
|
9.
|
M.Conway | Dreyer & Reinbold Racing |
1:11.7169
|
+ 0.531
|
10.
|
D.Franchitti | Target Chip Ganassi Racing |
1:11.7740
|
+ 0.588
|
11.
|
R.Hunter-Reay | Andretti Autosport |
1:11.8234
|
+ 0.637
|
12.
|
J.Wilson | Dreyer & Reinbold Racing |
1:11.9248
|
+ 0.739
|
13.
|
A.Lloyd | Dale Coyne Racing |
1:12.1157
|
+ 0.930
|
14.
|
A.Tagliani | FAZZT Race Team |
1:12.1312
|
+ 0.945
|
15.
|
S.de Silvestro | HVM Racing |
1:12.1516
|
+ 0.966
|
16.
|
R.Matos | Luczo Dragon de Ferran |
1:12.1585
|
+ 0.973
|
17.
|
D.Wheldon | Panther Racing |
1:12.3549
|
+ 1.169
|
18.
|
G.Rahal | Sarah Fisher Racing |
1:12.4356
|
+ 1.250
|
19.
|
D.Patrick | Andretti Autosport |
1:12.4720
|
+ 1.286
|
20.
|
M.Moraes | KV Racing Technology |
1:12.5084
|
+ 1.322
|
21.
|
E.Viso | KV Racing Technology |
1:12.5425
|
+ 1.357
|
22.
|
V.Meira | A.J.Foyt Enterprises |
1:12.6025
|
+ 1.417
|
23.
|
M.Romancini | Conquest Racing |
1:12.6651
|
+ 1.479
|
24.
|
B.Baguette | Conquest Racing |
1:12.7445
|
+ 1.559
|
25.
|
M.Duno | Dale Coyne Racing |
1:16.0652
|
+ 4.879
|