Kdo může za špatné starty Williamsu?
Na vině by mohlo být BMW.
Během posledního testu před letní pauzou dokázal Williams zapracovat na voze do té míry, že se Juan Pablo Montoya vrátil do pozice, kdy mohl začít pomýšlet na pole position. Kolumbijec mohl v Německu kvalifikaci skutečně vyhrát, ale nakonec o všem rozhodl třetí sektor. Jeho Micheliny totiž začaly odcházet. Michael Schumacher dokázal potenciál pneumatik využít o něco lépe a zajel čas, který nedokázal nikdo pokořit.
"Michael si své kolo skvěle rozvrhl. Jeho pneumatiky měly přilnavost v sektoru, kde je to nejdůležitější. Problémy s nedotáčivostí Michaelova vozu se začaly objevovat až v poslední zatáčce," uvedl po kvalifikaci Ross Brawn.
Na startu Grand Prix Německa měl však Juan Pablo problémy, když se jeho Williams rozjížděl velmi pomalu. Za vše mohla údajně přehřátá spojka. Podobně jako v Malajsii nebylo postavení v první řadě pro Montoyu výhodou. "Nebojím se jednoho auta přede mnou, ale těch za mnou. Všichni totiž skvěle startují," uvedl Kolumbijec.
Eso Williamsu ztratilo ještě před nájezdem do první zatáčky pět pozic. V podání Williamsu se jedná o opakovaný problém a tým díky němu zbytečně ztrácí. Zdroj z týmu prohlásil: "Je to problém BMW. Letos jsme měli pouze jeden dobrý start v podání Ralfa Schumachera v Montrealu."
Montoya na startu ztratil v šesti závodech ze dvanácti. To je podle šéfa stáje Franka Williamse neakceptovatelné.