Haas prozatím zůstává s Brembem
Magnussenovi se ale zalíbily brzdy Carbon Industrie.
Tým Haas od začátku jeho druhé sezóny v F1 zaměstnávají starosti s brzdami. O své nespokojenosti s nimi hovoří s novináři i do týmové vysílačky hlavně Romain Grosjean, ale zcela spokojen zřejmě není ani jeho kolega Kevin Magnussen. V dvoudenním testu po Velké ceně Bahrajnu i v obou pátečních trénincích v Rusku proto americký tým vyzkoušel výrobek od Carbon Industrie, ale po zbytek víkendu jezdil s brzdami Bremba, které ve vozech zůstanou i během celého víkendu VC Španělska.
"V Soči jsme víkend začali s Carbon Industrie, ale nedokázali jsme jim zajistit dostatečné chlazení," přiznal šéf týmu, Guenther Steiner. "Bez dostatečného chlazení se brzdy přehřejí a jezdci si stěžují na dlouhý pedál a také se zrychluje opotřebení. Zkusili jsme to a přemýšleli jsme, zda s nimi můžeme přežít závod, ale došli jsme k závěru, že to nebude možné. Proto jsme se rozhodli vrátit k Brembu.
Nyní jsme rozhodnutí ponechat si Brembo i pro Barcelonu. Chvíli potrvá, než nalezneme řešení, ale dokážeme to. Není to jednoduchý problém, potřebuje čas. Po testu v Bahrajnu a prvním a druhém tréninku v Soči s Carbon Industrie víme, co musíme udělat, ale nedá se to hned."
Grosjean po testu brzd Carbon Industrie změnil názor, lepší je nová verze Bremba, která nestihla první závod sezóny, ale byla k dispozici v Číně. Jenže Kevin Magnussen má opačný názor.
"Romain byl docela spokojený s nejnovější verzí od Bremba. Řekl, že jsou v pořádku. Kevinovi se více líbily Carbon Industrie, měl z nich lepší pocit. Nyní musíme docílit, aby Carbon Industrie správně pracovaly a pak se budeme moci správně rozhodnout. Budu moc rád, když si to už budeme moci vyškrtnout ze seznamu."
"V Soči jsme víkend začali s Carbon Industrie, ale nedokázali jsme jim zajistit dostatečné chlazení," přiznal šéf týmu, Guenther Steiner. "Bez dostatečného chlazení se brzdy přehřejí a jezdci si stěžují na dlouhý pedál a také se zrychluje opotřebení. Zkusili jsme to a přemýšleli jsme, zda s nimi můžeme přežít závod, ale došli jsme k závěru, že to nebude možné. Proto jsme se rozhodli vrátit k Brembu.
Nyní jsme rozhodnutí ponechat si Brembo i pro Barcelonu. Chvíli potrvá, než nalezneme řešení, ale dokážeme to. Není to jednoduchý problém, potřebuje čas. Po testu v Bahrajnu a prvním a druhém tréninku v Soči s Carbon Industrie víme, co musíme udělat, ale nedá se to hned."
Grosjean po testu brzd Carbon Industrie změnil názor, lepší je nová verze Bremba, která nestihla první závod sezóny, ale byla k dispozici v Číně. Jenže Kevin Magnussen má opačný názor.
"Romain byl docela spokojený s nejnovější verzí od Bremba. Řekl, že jsou v pořádku. Kevinovi se více líbily Carbon Industrie, měl z nich lepší pocit. Nyní musíme docílit, aby Carbon Industrie správně pracovaly a pak se budeme moci správně rozhodnout. Budu moc rád, když si to už budeme moci vyškrtnout ze seznamu."