Obrazem z brněnského závodu Int. Formula Master
Původní fotoreportáž z Masarykova okruhu.
Už podruhé vlály nad Masarykovým okruhem vlajky s logem IFM.
Obvyklá praxe: před nájezdem na rošt ještě jednou přes pit lane a získat tak další kolo na trati.
Yokohama obouvá kromě "cesťáků" i formulové speciály.
Jezdci se rychle naučili využívat rozšířeného prostoru v zatáčkách.
Před kvalifikací měl Josef Král ještě důvod rozdávat úsměvy.
Dešťové kapky útočí !
Kdo nevěřil vlastním očím,...
...mohl se spolehnout na jednu ze tří velkoplošných obrazovek.
Po výletu do kačírku je nutno vyšťárat i ten poslední kamínek.
Králův kolega Angličan Tor Graves opět českému pilotovi nestačil.
Výhodné řešení: díky zrcadlícím se plochám má jezdec vždy helmu s motivem aktuální tratě.
Alejandro Nunez výletem z dráhy přerušil páteční kvalifikaci.
Krom páček pro řazení mají jezdci na volantu i základní tlačítka. Naštěstí jich není tolik, aby se dostali do podobných potíží jako např. Heikki Kovalainen při prvním letošním závodě v Melbourne.
Nový povrch Masarykova okruhu by měl být ohleduplnější k pneumatikám.
Filip Salaquarda v lůně svého monopostu.
Změna nastavení uprostřed kvalifikace.
Páteční program se, narozdíl od zbytku víkendu, odehrával pod hodně zataženou oblohou.
Nuda v Brně.
Důležité upozornění.
Spiderman?
Hladké pneumatiky ve skutečnosti zase až tak hladké nejsou.
Že by pozvánka na olympijské hry?
Ital Provenzano v jen několik milimetrů vysokém letu na brněnskou dráhou.
Překvapení. V každé závodní sérii je před ostatními co skrývat.
Nastavní je alchymie. A tak zatímco u jedněch se jen jemně dolaďuje, z vedlejší garáže se ozývají rány jako když se klepou řízky.
Zapomenuté hračky.
Horizont události.
Inspirace formulí 1: boční křídélka a již proslulé komínky.
Na nohou.
Nejnižší bod brněnského okruhu - tzv "Schwantzovka".
Vozy IFM byly postaveny s ohledem na vyžívání hybridních technologií.
Ladné křivky Královy formule.
Lotyš Schlegelmilch si vychutnává doušky prvního vítězství.
Stupně vítězů z pohledu vítězné trofeje.