Di Resta i přes nepovedený pátek věří v dobrý víkend
Skot kvůli obrubníkům a brzdám najel pouze 21 kol.
Paul di Resta věří, že může ve zbytku víkendu Velké ceny Singapuru dát zapomenout na jeho nepovedený začátek, problémy s obrubníky a brzdami jej totiž připravily o značné množství času na trati.
Skot najel v přerušeném a zkráceném prvním tréninku pouze 13 kol, odpoledne pak přidal už jen dalších osm okruhů, neboť strávil dlouhou dobu v garáži kvůli potížím s brzdami. To vše na trati, na které nikdy předtím nezávodil.
"Pokud je někde klíčové najet dost kol, pak je to tady," postěžoval si di Resta. "Ale v Monaku jsem také přišel o druhý trénink, kvůli převodovce, a stejně jsem se kvalifikoval před Adrianem (Sutilem).
Nebude to snadný úkol, musíte se ale s takovými situacemi vypořádat. Kluci tvrdě dřeli, aby se pokusili dostat vůz včas zpátky na trať, takže jim patří můj obdiv za to, že to dělali v takovém horku."
Force India však má důvod k optimismu, di Restův týmový kolega Adrian Sutil totiž ve druhém tréninku zajel slibný sedmý čas. Sám di Resta byl přitom spokojený aspoň s vyvážením vozu, měkkými pneumatikami a měl šanci alespoň si na okruh zvyknout.
"Celkově naše výkonnost není tak špatná. Předvedli jsme se v dobrém světle na to, jak málo času jsem tu měl. Adrian ukázal rychlost vozu, ale já k tomu nemám moc víc co říct.
Nemám žádná data o opotřebení pneumatik a nemám tušení, jaké vyvážení zvolit pro start závodu. Zítra ráno budu zkrátka muset vyjet se základním nastavením.
O trati už něco málo vím. Je velice technická a hodně vyžaduje. Je to o budování sebedůvěry, jelikož tu jako v Monaku není moc prostoru pro chybu a je třeba dostat se blízko zdem, abyste z vozu dostali maximum."
Málo najetých kol v podání di Resty ovlivnilo také celkovou výkonnost týmu, ten totiž v pátečních trénincích zvolil pro oba vozy jiné programy a chtěl posléze porovnávat data jimi získaná.