Pat Fry: Räikkönen se nedokázal přizpůsobit
Stejný problém měl i v McLarenu.
Po dvou úspěšných sezónách u Lotusu se Kimi Räikkönen vrátil mezi nejuznávanější a nejoblíbenější piloty Formule 1 a v roce 2014 dostal příležitost opět závodit za Ferrari. Tam se setkal s dalším bývalým mistrem světa, Fernandem Alonsem. Navzdory opakovaným předpovědím, že ledový Fin nebude mít vedle španělské hvězdy na růžích ustláno, asi nikdo nečekal, že sezonu zakončí s tak obrovským bodovým rozdílem. Zatímco odcházející Fernando Alonso nasbíral 161 bodů, Räikkönen přispěl pouze 55 body.
Pat Fry si myslí, že Fin se prostě nedokáže přizpůsobit vozu tak dobře jako Alonso a je velmi citlivý na chování přední části vozu.
"Loni měl dva problémy," začal vysvětlovat Fry, který s Räikkönenem pracoval ve Ferrari i u McLarenu. "Prvním byl fakt, že není tak přizpůsobivý jako Fernando. Druhým problémem byly limity vozu a pneumatik, které obzvláště nevyhovovaly jeho jízdnímu stylu.
Pokud chcete naplno využít Kimiho potenciál, musíte mu dát vhodný vůz. Tak to bylo, už když jezdil za McLaren. Vždy byl velmi citlivý na přední část vozu. Myslím, že když jezdil spolu s (Juanem Pablem) Montoyou, museli jsme během jedné sezóny vyvinout asi sedm různých zavěšení kol."