Ranní zdržení nám tolik neuškodí, říká Webber
Australan strávil první tři hodiny testů čekáním na opožděné součástky.
Mark Webber tvrdí, že jemu, ani týmu Red Bull nijak výrazně neuškodilo ranní zdržení, když se poslední součástky na letošní RB8 zpozdily na cestě.
Australan musel vynechat první tři hodiny úvodního dne předsezónního testování v Jerezu, když čekal na díly pro své zadní křídlo. Ty se opozdily při leteckém transportu, který byl ovlivněn mlhou.
Webber nakonec odjel celkem 54 kol a se svým časem se přiblížil nejrychlejšímu Kimimu Räikkönenovi na 0,8 sekundy.
"Ztratit tři hodiny nikdy není v plánu," poznamenal Webber. "Jsme neuvěřitelně dobře organizovaný tým, velice, velice dobře připravený a tohle je něco, co je pro nás neobvyklé.
Někdy ale nemůžete ovlivnit matku přírodu. Riskovali jsme nabitým harmonogramem a zaplatili za to, to se občas stává."
Australan je však přesvědčen o tom, že Red Bull ranní ztrátu smazal a nakonec první den testování zvládl dobře.
"Ve skutečnosti to bylo dobré. Dostali jsme se z toho docela dobře, celkem dost jsme toho najezdili. Vždycky je vzrušující snažit se pochopit nový koncept vozu a Adrian (Newey, technický ředitel týmu - pozn. redakce) už se dívá a sleduje, zda by nemohl auto zrychlit.
Dneska hezké podmínky, máme velké štěstí a co se sběru informací týče, mělo by to po zbytek víkendu vypadat dobře."
Webber na závěr dodal, že změny pravidel a zejména zákaz foukaných difuzorů nakonec neznamenal žádné velké změny v chování vozu.
"To, jak loni foukaný difuzor fungoval, mělo docela velký vliv na vyvážení auta. Věděli jsme, že se to kvůli pravidlům změní a tvrdě jsme pracovali na tom, abychom to novým aerodynamickým balíkem vyřešili. Je to jiné. Ale jen nepatrné změny, nic zásadního."