Räikkönen zklamaný pátým místem
Vettel se musí spolehnout na strategii.
Ferrari se chtělo v Singapuru zapojit do boje o místa v první startovní řadě, ale nakonec budou v prvních dvou řadách pouze vozy Mercedesu a Red Bullu. Pátý Kimi Räikkönen byl po kvalifikaci zklamaný nedostatkem rychlosti, kvůli které musel ve svém posledním kole riskovat.
"V trénincích to bylo těsnější, ale tréninky vám neukážou skutečný obrázek," řekl finský jezdec. "Páté místo je zklamáním, ale z vozu jsme dnes asi dostali maximum. Měl jsem dobré (první) kolo (v Q3), byl jsem s ním spokojený, ale věděl jsem, že v druhém budu muset ještě více zatlačit a trochu riskovat. Ale v první zatáčce jsem byl příliš široký a v posledním sektoru mi už nezůstala žádná přilnavost. Vůz byl dobrý, ale k lepšímu kolu bychom potřebovali více přítlaku."
Podstatně hůř je na tom Sebastian Vettel, který kvůli technickému problému neměl možnost zajet ani jedno rychlé kolo a zítra odstartuje z posledního místa. V Singapuru se těžko předjíždí, takže kromě safety caru a štěstí mu může pomoci už jen dobrá strategie.
"Máme hodně pneumatik, to bude naší výhodou. Samozřejmě není dobré startovat na chvostu, ale pořád je tu šance, že se s pomocí safety caru dostaneme zpět na dobré místo," řekl Vettel.
"V trénincích to bylo těsnější, ale tréninky vám neukážou skutečný obrázek," řekl finský jezdec. "Páté místo je zklamáním, ale z vozu jsme dnes asi dostali maximum. Měl jsem dobré (první) kolo (v Q3), byl jsem s ním spokojený, ale věděl jsem, že v druhém budu muset ještě více zatlačit a trochu riskovat. Ale v první zatáčce jsem byl příliš široký a v posledním sektoru mi už nezůstala žádná přilnavost. Vůz byl dobrý, ale k lepšímu kolu bychom potřebovali více přítlaku."
Podstatně hůř je na tom Sebastian Vettel, který kvůli technickému problému neměl možnost zajet ani jedno rychlé kolo a zítra odstartuje z posledního místa. V Singapuru se těžko předjíždí, takže kromě safety caru a štěstí mu může pomoci už jen dobrá strategie.
"Máme hodně pneumatik, to bude naší výhodou. Samozřejmě není dobré startovat na chvostu, ale pořád je tu šance, že se s pomocí safety caru dostaneme zpět na dobré místo," řekl Vettel.