Button: Testovat v Bahrajnu by bylo zbytečné
Beztak by neodjel ani sedmnáct kol.
Button v Monaku opět obhajoval rozhodnutí nevyužít příležitost sednout do vozu MCL32 mnohem dříve než v dnešním prvním tréninku na Velkou cenu Monaka. Šance se nabízela v Bahrajnu, kde po závodě následoval dvoudenní test.
"Měl jsem dobrou přípravu, tedy kromě toho, že jsem ještě nikdy nejel ve voze postaveném podle nových pravidel," řekl mistr světa z roku 2009, který bude tento víkend zaskakovat za Fernanda Alonsa. "Není to ideální, ale jedinou alternativou bylo strávit půl dne na okruhu v Bahrajnu, což by ale podle mě bylo zbytečné. Je to úplně jiný typ trati, proto jsem týmu řekl, že bude lepší, když se soustředím na přípravu se simulátorem. Strávil jsem na něm spoustu času a zvykal jsem si. Bude to zajímavé. Některé věci se změnily kvůli pravidlům i technologii, ale přesto je to prostě závodní vůz."
Button argumentoval i nespolehlivostí motorů Honda. Druhý den testů na okruhu Sakhir se vozu McLaren podařilo odjet 81 kol, jenže tehdy v něm seděl Oliver Turvey, protože polovina testů v sezoně je vyhrazena pro nezkušené jezdce. Button se měl s mladým Stoffelem Vandoornem podělit o první testovací den, kdy ale motor vydržel pouze sedmnáct kol.
"Nakonec se ten den odjelo pouze sedmnáct kol a já měl testovat jen půl dne! Ale především je to úplně jiný okruh. Já potřebuji jenom vědět, jak se bude auto chovat tady a tomu jsem se věnoval na simulátoru. Velký rozdíl je v tom, že vůz je širší (než v předchozích sezonách) a také pneumatiky pracují jinak."
"Měl jsem dobrou přípravu, tedy kromě toho, že jsem ještě nikdy nejel ve voze postaveném podle nových pravidel," řekl mistr světa z roku 2009, který bude tento víkend zaskakovat za Fernanda Alonsa. "Není to ideální, ale jedinou alternativou bylo strávit půl dne na okruhu v Bahrajnu, což by ale podle mě bylo zbytečné. Je to úplně jiný typ trati, proto jsem týmu řekl, že bude lepší, když se soustředím na přípravu se simulátorem. Strávil jsem na něm spoustu času a zvykal jsem si. Bude to zajímavé. Některé věci se změnily kvůli pravidlům i technologii, ale přesto je to prostě závodní vůz."
Button argumentoval i nespolehlivostí motorů Honda. Druhý den testů na okruhu Sakhir se vozu McLaren podařilo odjet 81 kol, jenže tehdy v něm seděl Oliver Turvey, protože polovina testů v sezoně je vyhrazena pro nezkušené jezdce. Button se měl s mladým Stoffelem Vandoornem podělit o první testovací den, kdy ale motor vydržel pouze sedmnáct kol.
"Nakonec se ten den odjelo pouze sedmnáct kol a já měl testovat jen půl dne! Ale především je to úplně jiný okruh. Já potřebuji jenom vědět, jak se bude auto chovat tady a tomu jsem se věnoval na simulátoru. Velký rozdíl je v tom, že vůz je širší (než v předchozích sezonách) a také pneumatiky pracují jinak."