James Key zůstává v Toro Rosso
Dává si vysoké cíle.
Po Kimi Räikkönenovi a Stoffelu Vandoornovi bylo oznámeno, že i další muž bojující o body zůstává ve svém týmu. Tentokrát ale není řeč o jezdci, ale o technickém řediteli. Zprávy o jeho přestupu do Red Bullu nebo Ferrari se ukázaly být nepravdivé, takže James Key zůstává technickým ředitelem týmu Toro Rosso.
"Jsem nadšený, že mohu pokračovat s Toro Rosso a zůstanu součástí rodiny Red Bullu," oznámil Key. "Tohoto týmu si velmi vážím a posledních pět let jsem si moc užil. Těším se na pokračování našeho projektu. Rád bych poděkoval Franzi Tostovi a Red Bullu za jejich přetrvávající podporu a důvěru. Čeká nás hodně práce a já se už těším na to, jak Toro Rosso posuneme blíže k našim cílům."
Key se do F1 dostal v roce 1998 díky týmu Jordan a zůstal s ním během rychlých proměn na Midland, Spyker a Force India. Až v roce 2010 přestoupil na palubu Sauberu. Ve Švýcarsku ale vydržel pouze do začátku roku 2012 a ještě před koncem sezony se stal technickým ředitelem Toro Rosso.
Juniorský tým Red Bullu se od té doby zlepšuje i navzdory nízkému rozpočtu a trampotám s motory. Po devátém místě v roce 2012, osmém v roce 2013 a sedmých místech v Poháru konstruktérů v následujících třech sezonách je tento tým aktuálně na šesté příčce a pouze dva body za Williamsem.
"Jsem nadšený, že mohu pokračovat s Toro Rosso a zůstanu součástí rodiny Red Bullu," oznámil Key. "Tohoto týmu si velmi vážím a posledních pět let jsem si moc užil. Těším se na pokračování našeho projektu. Rád bych poděkoval Franzi Tostovi a Red Bullu za jejich přetrvávající podporu a důvěru. Čeká nás hodně práce a já se už těším na to, jak Toro Rosso posuneme blíže k našim cílům."
Key se do F1 dostal v roce 1998 díky týmu Jordan a zůstal s ním během rychlých proměn na Midland, Spyker a Force India. Až v roce 2010 přestoupil na palubu Sauberu. Ve Švýcarsku ale vydržel pouze do začátku roku 2012 a ještě před koncem sezony se stal technickým ředitelem Toro Rosso.
Juniorský tým Red Bullu se od té doby zlepšuje i navzdory nízkému rozpočtu a trampotám s motory. Po devátém místě v roce 2012, osmém v roce 2013 a sedmých místech v Poháru konstruktérů v následujících třech sezonách je tento tým aktuálně na šesté příčce a pouze dva body za Williamsem.