Sainz byl nadmíru spokojený i s jedním bodem
Renault: Skromnost nade vše
Jeden bod byl patrně maximem, čeho mohl tým v tomto závodě dosáhnout. Po startu obou jezdců mimo první desítku přinesla úspěch taktika stanovená pro Carlose Sainze.
Španěl startoval do závodu ze 13. pozice na měkké sadě pneumatik. Vydržel na ní až do 32. kola, v němž přezouval na střední směs. Díky čerstvým pneumatikám se pouhá tři kola před koncem dostal na bodovanou pozici.
„Byl to dobrý závod,“ pochvaloval si Carlos Sainz (10. místo). „Snažil jsem se šetřit pneumatiky, abych na nich vydržel co nejdéle. Záměr se podařilo naplnit. Pro nás je to to nejlepší, čeho jsme mohli dosáhnout, je to velmi slušný výsledek. Tým vše provedl velmi dobře; strategie, zastávka, všechno fungovalo. Takže na tom musíme stavět v posledních čtyřech závodech.“
Nico Hülkenberg (nedojel) absolvoval víkend plný problémů. Havárie ve třetím tréninku ovlivnila kvalifikaci. Startoval až ze 16. pozice a dobře věděl, jak těžký závod má před sebou.
„Zkoušeli jsme jinou strategii, startoval jsem na nové sadě střední směsi pneumatik. Ve 30. kole jsem přešel na měkké. Na nich jsem měl ve srovnání s ostatními dobré tempo, ale vzadu to byla těžká bitva. Po zastávce jsem však zaregistroval problémy v zadní části vozu. V závodě nemělo smysl pokračovat, protože jsem stejně neměl šanci na body. Víme, že před koncem sezony máme před sebou hodně tvrdé práce,“ vysvětloval své odstoupení německý jezdec.