Kubica se vyhýbal obrubníkům
Náhradních dílů je pořád málo, stejně jako přilnavosti
Robert Kubica se dnes poprvé od roku 2010 v trénincích připravoval na velkou cenu F1 a byl o čtyři sekundy pomalejší než čelo tabulky. Je docela pravděpodobné, že Williams FW42 je aktuálně nejpomalejším vozem v poli a kromě toho na něj jezdci ještě musejí dávat dobrý pozor, aby ho nerozbili.
"Bohužel, ve druhém tréninku jsme museli přistoupit ke kompromisům z důvodu nějakého poškození," řekl Polák. "Nebylo to zrovna skvělé odpoledne, dopoledne nám celkově chyběla přilnavost. Jízda je dost těžká, i když je všechno na svém místě. Ale musíme se vyhýbat obrubníkům, takže to není vůbec snadné. Obzvláště když bojujete i o to, abyste zůstali na trati. Ale ano, je tady jedno pozitivum. Odpoledne jsem měl z vozu lepší pocit, jenže vše bylo ovlivněno problémy. Vůz se těžko řídí, a když je navíc poškozený, tak je to ještě náročnější."
A jaké přesně problémy ho trápily? Špatné vyvážení vozu?
"Nemohu s vámi mluvit o detailech, ale když jsem řekl, že jsme bojovali o to, abychom alespoň zůstali na trati, tak to samozřejmě znamená, že vyvážení není skvělé. Jenže to není o vyvážení, je to o celkové přilnavosti, která nám schází," postěžoval si navrátilec.