Williamsová bere část viny na sebe
Paddy Lowe je prozatím zakázané téma
Ze samotného vyjádření Claire Williamsové k současné krizi týmu Williams se nedozvídáme nic konkrétního, ale poprvé v něm přiznává podíl viny na letošní katastrofě. Po loňském posledním místě v Poháru konstruktérů už ani není možné mluvit o smůle nebo jednorázovém selhání.
"Ve snaze zachovat výsledky a ještě je dále zlepšovat jsme změnili některé věci v interní struktuře. Ukázalo se, že to byla chyba," cituje zastupující šéfku týmu Auto Hebdo. "Vzešlo to z mé iniciativy a přiznávám svou vinu.
Věřte, že nestrkáme hlavy do písku. Pochopili jsme svou situaci a víme, co je potřeba k vítězství. Bude to ale dlouhý proces. Snažíme se vyrábět co nejvíce částí vozu ve vlastní režií a máme 620 zaměstnanců, což je hodně vzhledem k naší struktuře. Výzvou je udělat změny, které pomohou vystavět Williams budoucnosti a nepřijít při tom o naši firemní kulturu."
V takových situacích se pozornost vždy obrací na šéfa týmu i technického ředitele. Aktuálně ale post technického ředitele je a není obsazen. Paddy Lowe oficiálně setrvává ve funkci, ale místo hašení požáru má volno. Šéfové jednotlivých technických oddělení tak musí kompromisy hledat sami, pouze s pomocí rad 72letého Patricka Heada.
"O této věci nechci mluvit. Příliš těžko by se mi mluvilo o Paddym a o tom, jakou roli v tomhle hraje. Patrick Head se vrátil jako konzultant, aby inženýry podpořil v těchto těžkých časech. Má ohromné množství zkušeností a díky jeho charakteru mu všichni naslouchají. Jeho rady budou velmi cenné," je přesvědčena Williamsová.