Formule 1 proti koronaviru i rasismu
Duha z týmových barev
Formule 1 zahájila kampaň s názvem WeRaceAsOne. Reaguje tím na dvě podstatné události tohoto roku – koronavirovou krizi a antirasistické hnutí.
Jejím symbolem je logo s motivem duhy, která obsahuje barvy všech deseti zúčastněných týmů. K vidění bude na autech i na reklamních panelech podél tratí. Vznikne rovněž sada suvenýrů s tímto námětem. Výtěžek z jejich prodeje poputuje na dobročinné účely.
Jsme všichni na jedné lodi. Foto: Mercedes
„Myslíme si, že jako první na scénu se vracející mezinárodní šampionát můžeme v tomto ohledu způsobit průlom a svým hlasem pomoci řešit velmi důležité problémy,“ uvádí se v oficiálním prohlášení vedení F1. „Je naší dlouhodobou strategií podporovat rozmanitost jak na sportovním poli, tak v celé společnosti.“
Prezident FIA Jean Todt při této příležitosti prohlásil, že jím vedená organizace bude i nadále rezolutně vystupovat proti všem formám diskriminace na základě barvy pleti, pohlaví, náboženské víry, národnosti nebo sociálního původu.
Zdroj: F1