Novinky

  • 13.11.2024 Bad Maffei opouští místo ředitele Liberty Media

  • 12.11.2024 Bad Niels Wittich s okamžitou platností odstoupil z pozice ředitele závodů F1

  • 12.11.2024 Neutral Dan Fallows končí jako technický ředitel Aston Martinu

Facebook Instagram

Super Aguri představil management svého týmu

Super Aguri představil management svého týmu

Většina lidí přichází ze zkrachovalého Arrowsu.

Nový tým Super Aguri nechal nakouknout pod pokličku struktury týmu. Tým podporovaný technicky i finančně japonskými subjekty má ve svém užším managementu jediného Japonce, kterým je šéf stáje Aguri Suzuki.

Ostatními zaměstnanci jsou většinou lidé se zkušenostmi z britských týmů, ale i bývalí zaměstnanci Arrowsu, který zkrachoval v roce 2002 a jeho poslední vozy bude Super Aguri v prvních závodech nasazovat.

Tým navíc sídlí ve stejné továrně co kdysi tým Toma Walkinshawa. Výkonným ředitelem Super Aguri je Ital Daniele Audetto, který zodpovídal za lokaci v britském Leafieldu po krachu Arrowsu. Aduetto v sedmdesátých letech s Lucou di Montezemolou, pracoval také pro Lancii a Fiat v rely. Po nějaké odmlce se do formule 1 vrátil s Lamborghini, odtamtud se po další přestávce uhnízdil v Arrowsu.

Kevin Lee, který také spolupracoval s Walkinshawem, je zodpovědný za provoz stáje coby chief operating officer. S Walkinshawem pracoval na sportovních vozech, ten jej pak přivedl do Arrowsu, i když na závodech příliš k vidění nebyl.

Technickým šéfem je Mark Preston, v Arrowsu byl šéfem vývoje. Šéfkonstruktérem je méně známý bývalý zaměstnanec McLarenu Peter McCool.

Dalším bývalým zaměstnancem Arrowsu je Mick Ainsley-Cowlishaw, někdejší šéfmechanik Michaela Schumachera v Benettonu. V Super Aguri je šéfem marketingového oddělení. Zkušenosti z týmu Shadow (1979), později z týmu Toleman/Benetton a Jordan uplatní ve své pozici šéfmechanika Phill Spencer.

Šéfinženýr Super Aguri Graham Taylor byl zase inženýrem Heinze-Haralda Frentzena v Arrowsu v roce 2002, Gerry Hughes byl několik let závodním inženýrem v Jaguaru, kde spolupracoval s Eddiem Irvinem.

Šéf týmu: Aguri Suzuki
Výkonný ředitel: Daniel Audetto
Finance a jednatel: Wayne Humphries
Šéf provozu: Kevin Lee
Technický ředitel: Mark Preston
Šéfkonstruktér: Peter McCool
Manažer týmu: Mick Ainsley-Cowlishaw
Šéfmechanik: Phill Spencer
Závodní šéfinženýr: Graham Taylor
Závodní inženýr, auto č. 22: Gérry Hughes
Závodní inženýr, auto č. 23: Antonio Cuquerella
Tiskový mluvčí: Emma Bearpark