Super Aguri představil management svého týmu
Většina lidí přichází ze zkrachovalého Arrowsu.
Nový tým Super Aguri nechal nakouknout pod pokličku struktury týmu. Tým podporovaný technicky i finančně japonskými subjekty má ve svém užším managementu jediného Japonce, kterým je šéf stáje Aguri Suzuki.
Ostatními zaměstnanci jsou většinou lidé se zkušenostmi z britských týmů, ale i bývalí zaměstnanci Arrowsu, který zkrachoval v roce 2002 a jeho poslední vozy bude Super Aguri v prvních závodech nasazovat.
Tým navíc sídlí ve stejné továrně co kdysi tým Toma Walkinshawa. Výkonným ředitelem Super Aguri je Ital Daniele Audetto, který zodpovídal za lokaci v britském Leafieldu po krachu Arrowsu. Aduetto v sedmdesátých letech s Lucou di Montezemolou, pracoval také pro Lancii a Fiat v rely. Po nějaké odmlce se do formule 1 vrátil s Lamborghini, odtamtud se po další přestávce uhnízdil v Arrowsu.
Kevin Lee, který také spolupracoval s Walkinshawem, je zodpovědný za provoz stáje coby chief operating officer. S Walkinshawem pracoval na sportovních vozech, ten jej pak přivedl do Arrowsu, i když na závodech příliš k vidění nebyl.
Technickým šéfem je Mark Preston, v Arrowsu byl šéfem vývoje. Šéfkonstruktérem je méně známý bývalý zaměstnanec McLarenu Peter McCool.
Dalším bývalým zaměstnancem Arrowsu je Mick Ainsley-Cowlishaw, někdejší šéfmechanik Michaela Schumachera v Benettonu. V Super Aguri je šéfem marketingového oddělení. Zkušenosti z týmu Shadow (1979), později z týmu Toleman/Benetton a Jordan uplatní ve své pozici šéfmechanika Phill Spencer.
Šéfinženýr Super Aguri Graham Taylor byl zase inženýrem Heinze-Haralda Frentzena v Arrowsu v roce 2002, Gerry Hughes byl několik let závodním inženýrem v Jaguaru, kde spolupracoval s Eddiem Irvinem.
Šéf týmu: Aguri Suzuki
Výkonný ředitel: Daniel Audetto
Finance a jednatel: Wayne Humphries
Šéf provozu: Kevin Lee
Technický ředitel: Mark Preston
Šéfkonstruktér: Peter McCool
Manažer týmu: Mick Ainsley-Cowlishaw
Šéfmechanik: Phill Spencer
Závodní šéfinženýr: Graham Taylor
Závodní inženýr, auto č. 22: Gérry Hughes
Závodní inženýr, auto č. 23: Antonio Cuquerella
Tiskový mluvčí: Emma Bearpark