Podle Buttona je stále brzy myslet na titul
"Stačí jednou zaváhat a z dvanácti bodů náskoku jsou dva."
Jenson Button se nechal slyšet, že stále volí raději agresivní přístup k závodění spíše než taktizování s ohledem na titul, na to je podle něj zatím příliš brzy pomýšlet.
Brit z dosavadních čtyř závodů sezóny vyhrál tři a v současné chvíli vede šampionát o dvanáct bodů před svým týmovým kolegou Rubensem Barrichellem.
"Je třeba být v této fázi sezóny agresivní. Mohlo by se to vymstít, ale je třeba být agresivní, když totiž budete jen paběrkovat a sbírat body, nebudete mít na konci roku šanci.
Je nutné bojovat o vítězství v každém závodě, ke kterému nastupujete. Kdybych nevyhrál v Bahrajnu, skončili bychom pravděpodobně druzí nebo třetí."
Buttona znepokojuje fakt, že stačí jedna nula a vedení v šampionátu se okamžitě rapidně ztenčí.
"Stačí jeden problém se spolehlivostí a ztratíte 10 bodů, pak budu vést už jen o dva body a je to. Může se to obrátit tak rychle. Viděli jsme to už ve spoustě případů, zejména mezi Michaelem
Schumacherem a Fernandem Alonsem v roce 2006, kdy měli oba v závěru sezóny problém s motorem a stálo je to hodně.
Je velice důležité být spolehlivý, ale já tvrdím, že je třeba být velmi agresivní v této fázi sezóny, abyste získali tolik bodů, kolik budete moct. Nelze se spokojit se druhým nebo třetím místem. Ještě nemáme dostatečný náskok."
Brawn GP si ale podle jeho názoru může dovolit trochu odměřenější přístup k vývoji než jeho soupeři. Button poukazuje na to, že zatímco jiní v každém závodě nasazují byť jen drobná vylepšení, Brawn spíše preferuje větší, ale ucelený a připravený balíček novinek po delší době. Konkurentům jde totiž o co nejrychlejší smazání ztráty.
"Když se závod od závodu podíváte na McLaren, je to v každém závodě jiné. Všude na vůz přidají nějakou novou maličkost. Proto si myslím, že jsou tak blízko.
Zatímco my představíme na voze více aerodynamických změn, McLaren zde pravděpodobně nebude mít žádné novinky. To je ten rozdíl.
To je způsob, kterým musí pracovat, protože nás musí dohnat. Všechno, co vyvíjí v tunelu, musí hned hodit na auto. To samé platí pro Ferrari a ostatní top týmy, které nejsou tak konkurenceschopné.
To my můžeme podle mého jednat trochu více kontrolovaně. V tuto chvíli máme rychlost a vše, co dáme na vůz, musí vést ke slušnému zlepšení. Je k ničemu pouze připravovat malé novinky a skládat je dohromady. Musí to být kontrolovaná inovace."