Bridgestone slíbil radikální přístup k závodu na Hockenheimu
Týmy budou mít k dispozici superměkkou a tvrdou směs pneumatik.
Dodavatel pneumatik pro formuli 1, japonský Bridgestone, oznámil svůj záměr přivést na Velkou cenu Německa superměkkou a tvrdou sadu pneumatik ve snaze zprostředkovat zajímavou podívanou na závodní dráze. Vůbec poprvé bude mezi oběma směsmi pneumatik rozdíl dva stupně tvrdosti.
Po Velké ceně Kanady, jejíž napínavosti ve velké míře pomohly právě rychle degradující pneumatiky, Bridgestone sliboval, že k výběru směsí pneumatik bude ve zbývající části sezóny přistupovat mnohem radikálněji.
Na německém Hockenheimringu tak budou mít týmy a jezdci k dispozici nějměkčí a nejtvrdší dostupnou směs pneumatik. Dle pravidel musí během závodu alespoň jednou každou z nich nasadit.
Hirode Hamašima, šéf vývoje Bridgestonu pro motorsport řekl: "Charakteristika okruhu na Hockenheimu nám dovolí přivést směsi z krajních spekter tvrdosti. Přinese nám to velmi dobrá data a bude to zajímavé pro ty, kteří volali po větším rozdílu v dodávaných pneumatikách."
V dalších závodech se ovšem Brigestone vrátí k rozdílu pouze jednoho stupně tvrdosti - v Maďarsku a Singapuru to budou superměkké a středně tvrdé, v Belgii a Itálii pak měkké a tvrdé směsi pneumatik.
"Hungaroring vyžaduje měkčí směsi, hledání přilnavost je tu vždy výzvou. Spa a Monza jsou potom vysokorychlostní zkouškou pro vozy a pneumatiky, vyžadují se zde tvrdší směsi z důvodu přehřívání. Singapur je vysokorychlostní městský okruh, kde jsou vhodné měkčí směsi," dodal Hamašima.