HRT v Malajsii zkompletuje svůj vůz, bude mít aktuální křídlo
Španělská stáj si od Sepangu slibuje výrazně důstojnější představení.
HRT doufá, že v nadcházející Velké ceně Malajsie předvede výrazně důstojnější výkon než před dvěma týdny při úvodním podniku v Austrálii. Pomoci by mu k tomu mělo také aktuální přední křídlo.
Španělská stáj přijela do Melbourne bez jediného odjetého kola s novým F111, v pátečních trénincích však zvládla pouze jedno kolo, v sobotu dopoledne dalších šest, což v kvalifikaci bez většího překvapení vyústilo v nesplnění limitu 107% a tím pádem neúčast v závodě.
Na závod v Sepangu se však Hispania podle svých slov připravila mnohem lépe a poprvé bude mít k dispozici kompletní vůz, když přiveze také aktuální přední křídlo. V Austrálii totiž musela použít loňské, neboť ono současné neprošlo povinnými nárazovými zkouškami FIA.
"Jsme motivovaní a optimističtí, protože bychom měli mít to přední křídlo," řekl Vitantonio Liuzzi.
"Dnes šlo všechno bez problémů, takže bychom ho měli dostat před začátkem zítřejších jízd. Čekáme spoustu nových dílů a věříme, že budeme v daleko lepší formě než v Austrálii.
Nemůžeme říct, že se dostaneme do závodu, ale jsem si jistý, že budeme opravdu blízko Virginu a snížíme ztrátu. Tady v Malajsii je to nejhorší trať na těch 107%, ale já jsem si docela jistý, že pokud neprojdeme, i ostatní týmy budou mít problémy, protože naše rychlost se hodně zlepší a my zradukujeme odstup na své soupeře."
Ačkoliv HRT v Austrálii nedostalo ani jeden ze svých vozů na start závodu, zejména proto, že se mu nepovedlo dát je včas dohromady pro dostatečný počet tréninkových kol, Liuzzi věří, že tým zdaleka neukázal svůj plný potenciál.
"Náš problém s časy na kolo vznikl pouze z nedostatku kilometrů, protože jsme v sedmi kolech dosáhli dobrého času s vozem, který jsme předtím nikdy neřídili. Je to úplně odlišný vůz od toho loňského, protože zadní část je úplně odlišná.
Měli jsme problémy, protože jsme nemohli použít to přední křídlo, které bylo pro vůz navrženo vzhledem ke zbytku aerodynamiky, a také tam byly další potíže.
Všichni tedy byli překvapeni tím, jakého času jsme za tak krátkou dobu dosáhli. Byla škoda, že jsme měli v sobotu ráno tak stupidní problém, protože šlo jen o potíž s tlačítkem, které vůz odstavilo. Takže už ve třetím tréninku bychom byli bývali v daleko silnější pozici pro kvalifikaci."