Letošní testy GP2 završil vítězně Leimer
Testy GP2, Circuit de Catalunya - 2. den
Fabio Leimer završil svou pozoruhodnou posezónní formu, když zajel nejrychlejší čas druhého dne závěrečných testů GP2 v Barceloně.
Švýcar vévodil testování už minulý měsíc v Jerezu, kde rovněž jezdil ve voze týmu Racing Engineering. Leimer je tak, zdá se, perfektně připraven na svůj test s vozem Sauber Formule 1 v Abú Zabí v polovině listopadu.
Vítěz sprintu z Barcelony z posledních dvou let se do čela dostal hned v úvodu, než byly vyvěšeny červené vlajky kvůli Kevinu Magnussenovi, který vylétl do kačírku v páté zatáčce. Když byla dopolední část restartována, jezdci zrychlili, Leimer se však výkonem 1:29.324 bezpečně udržel v čele.
Druhý skončil Sam Bird, který testoval s týmem Trident Racing. Brit na Leimera ztratil čtvrt sekundy. Třetí a čtvrté místo obsadili Esteban Gutierrez (ART) a Kevin Magnussen, který si již zajistil angažmá u týmu Carlin pro příští sezónu Světové série Formule Renault 3.5.
Následují jezdci týmu Scuderia Coloni Stefano Coletti, který se vrátil za volant monopostu po svém zranění při předposledním podniku letošní sezóny ve Spa-Francorchamps, a Kevin Ceccon.
Do první desítky se vešli také sedmý Antonio Felix da Costa (Ocean), osmý Alexander Rossi (AirAsia), devátý Rio Haryanto (DAMS) a desátý Julian Leal (Rapax).
Stejně jako včera byla odpolední část testů pomalejší. Do čela se dostal Coletti, který tak naznačil, že mu poranění zad z Belgie na rychlosti neubralo. Coletti byl však o sekundu pomalejší než dopoledne a na vůbec nejrychlejší čas Leimera ztratil ještě víc.
Druhý skončil Rossi, který najezdil 53 kol. Třetí čas zajel Nathanaël Berthon (Racing Engineering) před čtvrtým Brendonem Hartleyem (Ocean). První pětku uzavřel Jake Rosenzweig (Addax).
Český závodník Josef Král se dnes na trati proháněl ve voze týmu Barwa Addax Team. Král byl dopoledne třináctý se ztrátou sedmi desetin na Leimera, odpoledne si o příčku polepšil, ve relativním čase však desetinu ztratil.
Testování GP2 je pro letošní rok u konce, doprovodná série Formule 1 se však představí ještě při předposledním podniku letošní sezóny Formule 1 v Abú Zabí, kde se uskuteční GP2 Finale, samostatný podnik sloužící jako příprava pro příští ročník.
Dopolední časy:
p.
|
Jezdec | Tým | Čas | Odstup | Kol |
1.
|
F.Leimer | Racing Engineering |
1:29.324
|
|
30
|
2.
|
S.Bird | Trident Racing |
1:29.549
|
+ 0.225
|
20
|
3.
|
E.Gutierrez | Lotus ART |
1:29.588
|
+ 0.264
|
34
|
4.
|
K.Magnussen | Carlin |
1:29.697
|
+ 0.373
|
27
|
5.
|
S.Coletti | Scuderia Coloni |
1:29.736
|
+ 0.412
|
25
|
6.
|
K.Ceccon | Scuderia Coloni |
1:29.753
|
+ 0.429
|
24
|
7.
|
A.Felix da Costa | Ocean Racing Technology |
1:29.758
|
+ 0.434
|
27
|
8.
|
A.Rossi | Caterham Team AirAsia |
1:29.808
|
+ 0.484
|
20
|
9.
|
R.Haryanto | DAMS |
1:29.827
|
+ 0.503
|
36
|
10.
|
J.Leal | Rapax |
1:29.851
|
+ 0.527
|
29
|
11.
|
J.Palmer | Carlin |
1:29.916
|
+ 0.592
|
36
|
12.
|
N.Berthon | Racing Engineering |
1:29.931
|
+ 0.607
|
18
|
13.
|
J.Král | Barwa Addax Team |
1:30.024
|
+ 0.700
|
33
|
14.
|
S.Richelmi | Trident Racing |
1:30.025
|
+ 0.701
|
38
|
15.
|
S.Trummer | Arden International |
1:30.219
|
+ 0.895
|
30
|
16.
|
B.Hartley | Ocean Racing Technology |
1:30.268
|
+ 0.944
|
31
|
17.
|
N.Melker | iSport International |
1:30.276
|
+ 0.952
|
24
|
18.
|
J.Calado | Lotus ART |
1:30.308
|
+ 0.984
|
28
|
19.
|
C.Dolby | Arden International |
1:30.374
|
+ 1.050
|
21
|
20.
|
A.Quaife-Hobbs | DAMS |
1:30.446
|
+ 1.122
|
36
|
21.
|
J.Rosenzweig | Barwa Addax Team |
1:30.603
|
+ 1.279
|
34
|
22.
|
A.Costa | Super Nova Racing |
1:30.604
|
+ 1.280
|
35
|
23.
|
R.Gonzalez | Caterham Team AirAsia |
1:30.944
|
+ 1.620
|
35
|
24.
|
F.Onidi | Rapax |
1:30.998
|
+ 1.674
|
30
|
25.
|
G.Ricci | Super Nova Racing |
1:31.031
|
+ 1.707
|
26
|
26.
|
K.Giermaziak | iSport International |
1:31.043
|
+ 1.719
|
24
|
Odpolední časy:
p.
|
Jezdec | Tým | Čas | Odstup | Kol |
1.
|
S.Coletti | Scuderia Coloni |
1:30.607
|
|
21
|
2.
|
A.Rossi | Caterham Team AirAsia |
1:30.749
|
+ 0.142
|
53
|
3.
|
N.Berthon | Racing Engineering |
1:31.023
|
+ 0.416
|
18
|
4.
|
B.Hartley | Ocean Racing Technology |
1:31.075
|
+ 0.468
|
28
|
5.
|
J.Rosenzweig | Barwa Addax Team |
1:31.088
|
+ 0.481
|
34
|
6.
|
A.Felix da Costa | Ocean Racing Technology |
1:31.093
|
+ 0.486
|
37
|
7.
|
F.Onidi | Rapax |
1:31.116
|
+ 0.509
|
36
|
8.
|
N.Melker | iSport International |
1:31.131
|
+ 0.524
|
37
|
9.
|
J.Leal | Rapax |
1:31.221
|
+ 0.614
|
20
|
10.
|
F.Leimer | Racing Engineering |
1:31.274
|
+ 0.667
|
35
|
11.
|
G.Ricci | Super Nova Racing |
1:31.281
|
+ 0.674
|
21
|
12.
|
J.Král | Barwa Addax Team |
1:31.411
|
+ 0.804
|
32
|
13.
|
K.Magnussen | Carlin |
1:31.562
|
+ 0.955
|
14
|
14.
|
A.Costa | Super Nova Racing |
1:31.650
|
+ 1.043
|
21
|
15.
|
K.Ceccon | Scuderia Coloni |
1:31.697
|
+ 1.090
|
33
|
16.
|
A.Quaife-Hobbs | DAMS |
1:31.698
|
+ 1.091
|
34
|
17.
|
K.Giermaziak | iSport International |
1:31.933
|
+ 1.326
|
34
|
18.
|
J.Palmer | Carlin |
1:31.984
|
+ 1.377
|
36
|
19.
|
C.Dolby | Arden International |
1:32.282
|
+ 1.675
|
30
|
20.
|
R.Gonzalez | Caterham Team AirAsia |
1:32.282
|
+ 1.675
|
32
|
21.
|
S.Bird | Trident Racing |
1:32.324
|
+ 1.717
|
32
|
22.
|
E.Gutierrez | Lotus ART |
1:33.270
|
+ 2.663
|
36
|
23.
|
R.Haryanto | DAMS |
1:33.485
|
+ 2.878
|
42
|
24.
|
J.Calado | Lotus ART |
1:33.655
|
+ 3.048
|
45
|
25.
|
S.Richelmi | Trident Racing |
1:34.242
|
+ 3.635
|
35
|
26.
|
S.Trummer | Arden International |
1:35.083
|
+ 4.476
|
46
|