Foto-Story: GP2 a GP3 na Hungarorigu
V Maďarsku se nikomu nepodařil rozhodující "bodový únik".
Také jezdce formulí GP2 a GP3 tížilo v Maďarsku letní vedro, stejně tak jako v případě Formule 1 to ale bylo především málo atraktivní řešení dráhy, které se postaralo o zpravidla nudné závody. Napříč málo zábavnému dění na asfaltu jsou ale jako GP2, tak i GP3 letos belmi vyrovnané a ani v Maďarsku se nikomu nepodařil rozhodující "bodový únik". Naopak. V případě GP2 se jedná o nejvyrovnanější sezony celé její historie. Tohle zažil kolem obou šampionátů na Hungaroringu Roman Klemm.
To je moderní motorsport na Hungaroringu: start rozhoduje na 90 procent o výsledku závodu...
Pierre Gasly udělal vše správně a po první zatáčce vede sobotní závod GP2 před Giovinazzim a Natem.
Oliver Rowland přijel do Budapešti jako lídr tabulky GP2, v neděli Maďarsko opouštěl jen na čtvrtém místě.
Také náhradník Williamsu Alex Lynn prožil slabý víkend a z nejužšího kruhu uchazečů o titul se rozloučil.
Své ambice naopak konečně vyzvedl Sergej Sirotkin: Rus se povedeným manévrem vůči Kingovi postaral o "nejlepší akci celého víkendu", vyhrál a má stále ještě vitální šance, stát se mistrem.
Macušita si v Rakousku odseděl penalizaci a směl se vrátit do kokpitu.
Vedru čelili ve stanu Tridentu větrákem...
...na což Russian Time odpověděl tímto gigantem.
Jezdci Racing Engineeringu Nato a King tentokrát zůstali bez vítězství.
Trojice, která měla dění v GP2 v pátek a v sobotu pod kontrolou: Govinazzi, Gasly a Sirotkin.
O Švéda Gustava Malju se stará bývalý pilot F3000 a legenda cestovních vozů Rickard Rydell.
Zklamání: Němec Marvin Kirchhoefer zůstal bez bodů a ví, že bude jeho domácí závod za týden naprosto rozhodující. V Hockenheimu se musí bezpodmínečně blýsknout před sponzory, jinak to s velkou budoucností vypadá všelijak...
Arthur Pic se "hodinami" ve druhé zatáčce postaral o hromadnou nehodu v neděli.
Oproti F1 se GP2 a GP3 dokázali lijavci vyhnout.
Spokojenost: pod praporem Theodore Racingu spolupracuje Teddy Yip jr. letos s týmem Prema a oba jeho jezdci Gasly a Giovinazzi patří k absolutní špičce.
Charles Leclerc je hvězdou paddocku GP3 a v pátek jezdil s Haasem-F1. "Přechody z F1 do GP3 a obráceně nejsou tak jednoduché a musím si vždy pár kol zvykat," prozradil mi. Možná to vysvětluje jeho víkend bez vítězství.
Nejlepší tři kvalifikace GP3: Parry, de Vries a Fuoco. Nizozemský poleman měl mít v závodě smůlu...
Kdyby to nemělo vyjít s Formulí 1 (což je mélo pravděpodobné), tak by to mohl Leclerc zkusit u AS Monaco....
Zpět v kokpitu: po přestávce mohl Richard Gonda znovu usednout do monopostu týmu Jenzer. Nevěděl ovšem, zda dostane i zatýden znovu šanci. Je jistě těžké, podat za takových okolností dobrý výkon...
Je zatím také jen divákem velké show F1: Giuliano Alesi.