Novinky

  • 13.11.2024 Bad Maffei opouští místo ředitele Liberty Media

  • 12.11.2024 Bad Niels Wittich s okamžitou platností odstoupil z pozice ředitele závodů F1

  • 12.11.2024 Neutral Dan Fallows končí jako technický ředitel Aston Martinu

Facebook Instagram

Úřad šerifa zadržel část vybavení Caterhamu

Úřad šerifa zadržel část vybavení Caterhamu

Tým přišel o nové díly, volanty, kola i jedno CT03.

Do továrny Caterhamu přišli na návštěvu úředníci z Úřadu šerifa a neodešli s prázdnýma rukama. Tým z Leafieldu však zprávy o finančních problémech popírá a ujišťuje fanoušky, že do Velké ceny Japonska nastoupí.

Úřad šerifa nyní zorganizuje dražbu, jejíž součástí bude CT03 (jeden z loňských vozů Caterhamu), nové díly (které měl Caterham použít v Japonsku), 6 DOF motion platform simulátor, kola i s pneumatikami, obráběcí stroje a vybavení určené pro garáže F1. Všechny věci pocházejí z továrny v Leafieldu a momentálně se nacházejí v bezpečnostním skladu. Datum veřejné dražby ještě není znám, ale zájemci o účast se již mohou registrovat.

Caterham F1 vydal prohlášení pro tisk, podle kterého se v podstatě nic neděje, nastoupí do Velké ceny Japonska a práce v Leafieldu pokračují, jako by se nic nestalo.

"Objevily se bezdůvodné a nepodložené zvěsti týkající se opatření vůči 1MRT, vlastníka CaterhamF1," píše se v prohlášení. "Akce byla namířena proti dodavateli, ne proti 1MRT a tato společnost není ve vlastnictví 1MRT. Navzdory nekontrolovatelnému šíření pomluv se tým připravuje na Velkou cenu Japonska a všechny operace v Leafieldu probíhají jako obvykle."

Po tom, co se Caterhamu vzdal Tony Fernandes a prodal ho investorům ze Švýcarska a Blízkého Východu mělo přijít k oživení týmu, ale ve skutečnosti se atmosféra příliš nezlepšila. Tým ze dne na den propustil velkou část zaměstnanců, kteří se nyní s majitelem týmu soudí a chtějí finanční odškodnění, nedávno se šeptalo, že Caterham neplatí Pirelli, které mu přestane dodávat pneumatiky, Christijan Albers se v křesle šéfa týmu ohřál jen pár týdnů a nyní přišel o část vybavení továrny. Těžko pochopit, proč by měla dodavatelská firma vlastnit obráběcí stroje v Leafieldu či monopost F1 a kola i s pneumatikami.