Novinky

  • 14.04.2025 Bad Hülkenberg byl diskvalifikován z VC Bahrajnu kvůli sedřené spodní desce

  • 13.04.2025 Bad Russell a Antonelli přišli o 1 místo na startu VC Bahrajnu

  • 07.04.2025 Bad Japonec Šigeaki Hattori, účastník Indy 500, zahynul při dopravní nehodě ve věku 61 let.

Facebook Instagram

Úřad šerifa zadržel část vybavení Caterhamu

Úřad šerifa zadržel část vybavení Caterhamu

Tým přišel o nové díly, volanty, kola i jedno CT03.

Do továrny Caterhamu přišli na návštěvu úředníci z Úřadu šerifa a neodešli s prázdnýma rukama. Tým z Leafieldu však zprávy o finančních problémech popírá a ujišťuje fanoušky, že do Velké ceny Japonska nastoupí.

Úřad šerifa nyní zorganizuje dražbu, jejíž součástí bude CT03 (jeden z loňských vozů Caterhamu), nové díly (které měl Caterham použít v Japonsku), 6 DOF motion platform simulátor, kola i s pneumatikami, obráběcí stroje a vybavení určené pro garáže F1. Všechny věci pocházejí z továrny v Leafieldu a momentálně se nacházejí v bezpečnostním skladu. Datum veřejné dražby ještě není znám, ale zájemci o účast se již mohou registrovat.

Caterham F1 vydal prohlášení pro tisk, podle kterého se v podstatě nic neděje, nastoupí do Velké ceny Japonska a práce v Leafieldu pokračují, jako by se nic nestalo.

"Objevily se bezdůvodné a nepodložené zvěsti týkající se opatření vůči 1MRT, vlastníka CaterhamF1," píše se v prohlášení. "Akce byla namířena proti dodavateli, ne proti 1MRT a tato společnost není ve vlastnictví 1MRT. Navzdory nekontrolovatelnému šíření pomluv se tým připravuje na Velkou cenu Japonska a všechny operace v Leafieldu probíhají jako obvykle."

Po tom, co se Caterhamu vzdal Tony Fernandes a prodal ho investorům ze Švýcarska a Blízkého Východu mělo přijít k oživení týmu, ale ve skutečnosti se atmosféra příliš nezlepšila. Tým ze dne na den propustil velkou část zaměstnanců, kteří se nyní s majitelem týmu soudí a chtějí finanční odškodnění, nedávno se šeptalo, že Caterham neplatí Pirelli, které mu přestane dodávat pneumatiky, Christijan Albers se v křesle šéfa týmu ohřál jen pár týdnů a nyní přišel o část vybavení továrny. Těžko pochopit, proč by měla dodavatelská firma vlastnit obráběcí stroje v Leafieldu či monopost F1 a kola i s pneumatikami.