Gutiérrez se obává o svou reputaci
Zatraceně dobrá práce není vidět.
Esteban Gutiérrez včera nedokázal zakrýt svou frustraci ze ztráty téměř celého druhého tréninku kvůli problému s elektronikou. Haas je nový tým a delší odstraňování technických problémů není žádnou novinkou ani překvapením, Gutiérreze ale zřejmě trápí pohled do tabulky šampionátu, kde jeho kolega Romain Grosjean má 22 bodů a on 0.
"Tohle se mě netýká, není mou prací opravovat vůz. Tým si s tím musí poradit, já mám závodit, jezdit co nejrychleji, co to je věc, kterou miluju. Není to příjemná situace, protože pro lidi zvenčí nyní vypadám jako velmi špatný jezdec," postěžoval si 24letý Mexičan.
"Veškerá moje zatraceně skvělá práce uvnitř není zvenku vůbec vidět, takže to je trochu frustrující. Jsem rychlý v čemkoli, jen doufám, že dostanu vůz, jaký si zasloužím, abych měl výsledky i na papíře. Nemám strach o sebe, nemám problém. Jízdu si vždy velmi užívám, jsem nad věcí a s tím, co dostávám, odvádím své maximum. Ale tento tlak není na mně, tento tlak je na lidech odpovědných za vůz."
"Tohle se mě netýká, není mou prací opravovat vůz. Tým si s tím musí poradit, já mám závodit, jezdit co nejrychleji, co to je věc, kterou miluju. Není to příjemná situace, protože pro lidi zvenčí nyní vypadám jako velmi špatný jezdec," postěžoval si 24letý Mexičan.
"Veškerá moje zatraceně skvělá práce uvnitř není zvenku vůbec vidět, takže to je trochu frustrující. Jsem rychlý v čemkoli, jen doufám, že dostanu vůz, jaký si zasloužím, abych měl výsledky i na papíře. Nemám strach o sebe, nemám problém. Jízdu si vždy velmi užívám, jsem nad věcí a s tím, co dostávám, odvádím své maximum. Ale tento tlak není na mně, tento tlak je na lidech odpovědných za vůz."
Šéf Haas si je jistý, že Gutiérrezovu frustraci zvládne a že se ztratí, když dostane příležitost lépe se sžít s vozem.
"Asi nemusím vysvětlovat, že je frustrovaný," řekl Günther Steiner. "Takové situace musím zvládat, udržet ho v dobré náladě a říkat mu věci jako:" Ano, není to tvoje chyba. Když můžeš jezdit, tak si v pohodě. My ti věříme, potřebujeme jen opravit vůz, aby si mohl jezdit. Není to problém na tvé straně, tak si s tím nedělej starosti." Je to součást mé práce.
Je klidný, a když bude třeba, bude i rychlý. Přesně víme, kolik měl paliva a s čím to porovnat a na trati si vede dobře. Je velmi dobrý, jenom by potřeboval více času na trati a chtěl by jezdit lépe, takže potřebuje více jezdit a lépe porozumět vozu. Čím lépe znáte vůz, tím rychlejší můžete být, proto potřebujete sbírat kilometry."
"Asi nemusím vysvětlovat, že je frustrovaný," řekl Günther Steiner. "Takové situace musím zvládat, udržet ho v dobré náladě a říkat mu věci jako:" Ano, není to tvoje chyba. Když můžeš jezdit, tak si v pohodě. My ti věříme, potřebujeme jen opravit vůz, aby si mohl jezdit. Není to problém na tvé straně, tak si s tím nedělej starosti." Je to součást mé práce.
Je klidný, a když bude třeba, bude i rychlý. Přesně víme, kolik měl paliva a s čím to porovnat a na trati si vede dobře. Je velmi dobrý, jenom by potřeboval více času na trati a chtěl by jezdit lépe, takže potřebuje více jezdit a lépe porozumět vozu. Čím lépe znáte vůz, tím rychlejší můžete být, proto potřebujete sbírat kilometry."