Ricciardo i Ocon chválí novou pohonnou jednotku
Ricciardo by si ji chtěl vzít s sebou do Monaka.
Podle vyjádření dvou jezdců po včerejším testovacím dni na okruhu Barcelona-Catalunya se zdá, že Renault tentokrát udeřil hřebíček na hlavičku. B-verzi pohonné jednotky mají jezdci týmů Renault a Red Bull dostat v Montrealu, ale dva kusy jsou hotovy s předstihem a Esteban Ocon s Danielem Ricciardo s nimi včera odjeli dohromady 194 kol, takže spolehlivost se zdá být v pořádku a oba jezdci pochválili i nové koňské síly.
"Ano, myslím si, že zatím jsme velmi spokojeni," řekl včera večer Daniel Ricciardo. "Celá jednotka se ukazuje být spolehlivá a vše šlo jako po másle."
Ricciardo byl spokojený i na začátku sezony, když poprvé jezdil s letošní A-verzí, přestože pár koňských sil prý v kokpitu není vůbec cítit, projeví se pouze na dlouhých rovinkách, kdy motoru později dochází dech. Tento nárůst výkonu je ale větší.
"Řekl bych, že ano. Rozhodně je lepší."
Red Bull a Daniel Ricciardo by dokonce Renault rádi přesvědčili, aby jim novou pohonnou jednotku už nechal a oni ji mohli dále testovat v Monaku. Právě v klikatých ulicích Monte Carla hraje výkon motoru asi nejmenší roli, ale i malá výhoda je výhoda a může rozhodnout například o pořadí na startu.
"Rádi bychom, ale uvidíme. Bylo by dobré mít ji už v Monaku, ale nevíme, jestli to bude možné. Je to otázka času."
"Ano, myslím si, že zatím jsme velmi spokojeni," řekl včera večer Daniel Ricciardo. "Celá jednotka se ukazuje být spolehlivá a vše šlo jako po másle."
Ricciardo byl spokojený i na začátku sezony, když poprvé jezdil s letošní A-verzí, přestože pár koňských sil prý v kokpitu není vůbec cítit, projeví se pouze na dlouhých rovinkách, kdy motoru později dochází dech. Tento nárůst výkonu je ale větší.
"Řekl bych, že ano. Rozhodně je lepší."
Red Bull a Daniel Ricciardo by dokonce Renault rádi přesvědčili, aby jim novou pohonnou jednotku už nechal a oni ji mohli dále testovat v Monaku. Právě v klikatých ulicích Monte Carla hraje výkon motoru asi nejmenší roli, ale i malá výhoda je výhoda a může rozhodnout například o pořadí na startu.
"Rádi bychom, ale uvidíme. Bylo by dobré mít ji už v Monaku, ale nevíme, jestli to bude možné. Je to otázka času."
Esteban Ocon nemá dostatek zkušeností, aby mohl odhadnout rozdíl ve výkonu mezi dosud používanou a novou pohonnou jednotkou, protože do vozu Renaultu se poprvé dostal minulý týden v prvním pátečním tréninku, ale kvůli technickým problémům absolvoval pouze pár kol.
"Budete překvapeni, je opravdu dobrý. Velmi dobrý. Jsem si jistý, že vůz s ním bude rychlejší. Ano, změnu je i trochu cítit. V prvním tréninku jsem toho moc neodjel, ale přesto jsem si všiml rozdíl. Dá se to rozeznat. Během testování samozřejmě netlačíte na 100 procent, ale spolehlivost je určitě dobrá. Neměli jsme ani jeden problém, přitom jsme udělali 105 kol. Takže to byla opravdu pozitivní premiéra."
"Budete překvapeni, je opravdu dobrý. Velmi dobrý. Jsem si jistý, že vůz s ním bude rychlejší. Ano, změnu je i trochu cítit. V prvním tréninku jsem toho moc neodjel, ale přesto jsem si všiml rozdíl. Dá se to rozeznat. Během testování samozřejmě netlačíte na 100 procent, ale spolehlivost je určitě dobrá. Neměli jsme ani jeden problém, přitom jsme udělali 105 kol. Takže to byla opravdu pozitivní premiéra."