Kolik koní ztrácí Renault na Mercedes?
Red Bull se podělil o čísla od svého dodavatele.
Renault před sezónou i během její prvních měsíců dosáhl velký pokrok ve výkonnosti svých pohonných jednotek, což Red Bullu umožnilo pustit se s Ferrari do boje o druhé místo šampionátu. Mercedes ale zůstává neohrožený a Christian Horner prozradil, jak velkým handicapem je pro jeho tým rozdíl ve výkonu německé a francouzské pohonné jednotky.
"Je velmi důležité, aby jednotlivé části pracovaly v harmonii. A jejich kombinace motor/šasi je extrémně harmonická," řekl šéf Red Bullu o voze Mercedesu. "Renault udělal úžasný pokrok a víme, že další věci čekají v pořadníku. Přijdou další věci, a jak jsem již řekl, bude důležitá i harmonie se šasi. Víme, že máme o 35 kilowattů (46.9 koňských sil) méně. To nám řekli lidé od Renaultu. A také víme, jak chtějí tento rozdíl smazat."
Technický ředitel Renaultu pro motory v Maďarsku prozradil, že jeho pohonná jednotka již letos nedostane žádné významnější vylepšení a všechny síly se již soustředí na pohonnou jednotku pro sezónu 2017. Horner se ale spoléhá na menší změny a doladění současné "B-verze" pohonné jednotky, která byla poprvé otestována v květnu po Velké ceně Španělska.
"Budeme mít nějaké změny v palivu, nějaké ladění, zlepšení jízdních vlastností. Z těchto oblastí ještě určitě můžeme vytěžit nějaký výkon. Proto jsem přesvědčen, že když si v tom uděláme pořádek, tak z tohoto hardwaru dostaneme více než nyní."
"Je velmi důležité, aby jednotlivé části pracovaly v harmonii. A jejich kombinace motor/šasi je extrémně harmonická," řekl šéf Red Bullu o voze Mercedesu. "Renault udělal úžasný pokrok a víme, že další věci čekají v pořadníku. Přijdou další věci, a jak jsem již řekl, bude důležitá i harmonie se šasi. Víme, že máme o 35 kilowattů (46.9 koňských sil) méně. To nám řekli lidé od Renaultu. A také víme, jak chtějí tento rozdíl smazat."
Technický ředitel Renaultu pro motory v Maďarsku prozradil, že jeho pohonná jednotka již letos nedostane žádné významnější vylepšení a všechny síly se již soustředí na pohonnou jednotku pro sezónu 2017. Horner se ale spoléhá na menší změny a doladění současné "B-verze" pohonné jednotky, která byla poprvé otestována v květnu po Velké ceně Španělska.
"Budeme mít nějaké změny v palivu, nějaké ladění, zlepšení jízdních vlastností. Z těchto oblastí ještě určitě můžeme vytěžit nějaký výkon. Proto jsem přesvědčen, že když si v tom uděláme pořádek, tak z tohoto hardwaru dostaneme více než nyní."