Výsledek Red Bullu důkazem síly Renaultu
Horner opět nenamítá.
Ředitel týmu Renault byl velmi spokojený s výsledkem Velké ceny Malajsie, kterou vyhrál Daniel Ricciardo a druhé místo obsadil Max Verstappen. Zásluhy si nemůže připsat pouze Red Bull, protože Sepang nepatří k nejpomalejším tratím a má i dvě dlouhé rovinky. V kombinaci s desátým místem jezdce továrního týmu v Sepangu i v Singapuru to má být důkazem správného směrování celého programu Renaultu v F1.
"Dva závody a dvě bodovaná místa. Tak se mi to líbí! Nyní je naším cílem končit v první desítce v každém závodě," řekl optimistický Cyril Abiteboul. "V Japonsku chceme pokračovat v nastoleném trendu. Ukázalo se, že když jde do tuhého a média začnou být negativní, náš tým se s tím dokáže vyrovnat a pokračovat ve své práci.
Součástí obrázku Renaultu v Malajsii je i další věc, rád vidím naše partnery z Red Bull Racingu získat první double této sezony a zároveň první double pro pohonnou jednotku R.E.16. Je vidět, že některé části našeho balíku fungují neobyčejně dobře."
Před 12 měsíci ještě zástupci Red Bullu říkali, že pokud jejich tým nedostane lepší motor než Renault, raději z F1 odejde, protože by beztak minimálně dva roky nemohl vyhrávat. Ale není to poprvé, co letos šéf Red Bull Racingu uznal, že Renault svůj motor hodně zlepšil.
"Výsledek vznikl kombinací několika faktorů. Před sezonou jsme si mysleli, že možná ani nebudeme v první pětce Poháru konstruktérů, ale mohu říci, že jedním z faktorů je určitě motor, který je nyní mnohem lepší. Dalo by se říct, že to je nejvýznamnějším faktorem. Náš technický tým odvedl fantastickou práci na šasi a jezdci výborně sehráli svou roli, dokázali z tohoto balíku vytěžit maximum. Jsme dobří v tvorbě strategií, využíváme příležitosti a vůz je spolehlivý, což je také klíčový faktor."
"Dva závody a dvě bodovaná místa. Tak se mi to líbí! Nyní je naším cílem končit v první desítce v každém závodě," řekl optimistický Cyril Abiteboul. "V Japonsku chceme pokračovat v nastoleném trendu. Ukázalo se, že když jde do tuhého a média začnou být negativní, náš tým se s tím dokáže vyrovnat a pokračovat ve své práci.
Součástí obrázku Renaultu v Malajsii je i další věc, rád vidím naše partnery z Red Bull Racingu získat první double této sezony a zároveň první double pro pohonnou jednotku R.E.16. Je vidět, že některé části našeho balíku fungují neobyčejně dobře."
Před 12 měsíci ještě zástupci Red Bullu říkali, že pokud jejich tým nedostane lepší motor než Renault, raději z F1 odejde, protože by beztak minimálně dva roky nemohl vyhrávat. Ale není to poprvé, co letos šéf Red Bull Racingu uznal, že Renault svůj motor hodně zlepšil.
"Výsledek vznikl kombinací několika faktorů. Před sezonou jsme si mysleli, že možná ani nebudeme v první pětce Poháru konstruktérů, ale mohu říci, že jedním z faktorů je určitě motor, který je nyní mnohem lepší. Dalo by se říct, že to je nejvýznamnějším faktorem. Náš technický tým odvedl fantastickou práci na šasi a jezdci výborně sehráli svou roli, dokázali z tohoto balíku vytěžit maximum. Jsme dobří v tvorbě strategií, využíváme příležitosti a vůz je spolehlivý, což je také klíčový faktor."