U Mercedesu přetrvává problém se spojkou…
… ale jezdci už dostali lepší rukavice.
Problémová spojka Mercedesu se již zřejmě do konce sezony výrazně nezlepší. Jak potvrdil Toto Wolff, nejde o jednoduchou chybu. Celý systém používaný při startu je velmi složitý a na starty bez našeptávání z boxové zídky, které zakazuje nový výklad pravidla zakazujícího pomáhání jezdci, se nehodí. Toto Wolff o tom prozradil více a fanoušky ujistil, že tým dělá, co je v jeho silách. Mimo jiné jezdcům objednal nové rukavice.
"Spojka, kterou jim dáváme, není perfektní. Je pro ně těžké udělat na startu všechno správně," řekl šéf Mercedesu. "Oba jezdci na tom pracují. Zašlo se do takých detailů, že jsme změnili rukavice. Jsou šité jinak, aby jezdci měli uvolňování (páček) více pod kontrolou. A to je jen jedna z věcí - způsob uvolňování, udržování otáček. Všechno je to velmi komplikované."
Wolff si ani není jistý, zda má na startech více problémů, než týmy kupující jeho pohonné jednotky, nebo je jen v prvním startovním řadě více na očích. Připouští však, že ani jeden ze zákazníků nemá tak komplikovaný systém.
"Zajímají nás jen naše vozy. Náš systém je komplikovaný, asi komplikovanější než mají ostatní, ale také jsme více na očích, když se něco pokazí. Kdybychom mohli porovnat reálná data a dojmy, tak u nás by asi byl rozdíl největší, protože býváme vpředu."
Spojka Mercedesu je samozřejmě opět zajímavým tématem kvůli včerejšímu pomalému startu Lewise Hamiltona. Jezdec si krátce po závodě sypal popel na hlavu a říkal, že to byla jen jeho chyba. Wolff ale upozorňuje na problémy několika jezdců startujících z pravé strany trati, na níž po dešti zůstala vlhká místa.
"Vlhká linie byla problémem pro všechny, kteří startovali na pravé straně. Mohli jste vidět, že i Ricciardo ze čtvrtého místa neodstartoval dobře a přišel o své místo. Po pár zatáčkách byli vpředu jezdci startující z pozic 1, 3 a 5. Tam vznikl problém. Je to škoda. Je bizarní, že okruh nestihl uschnout po nočním dešti."
"Spojka, kterou jim dáváme, není perfektní. Je pro ně těžké udělat na startu všechno správně," řekl šéf Mercedesu. "Oba jezdci na tom pracují. Zašlo se do takých detailů, že jsme změnili rukavice. Jsou šité jinak, aby jezdci měli uvolňování (páček) více pod kontrolou. A to je jen jedna z věcí - způsob uvolňování, udržování otáček. Všechno je to velmi komplikované."
Wolff si ani není jistý, zda má na startech více problémů, než týmy kupující jeho pohonné jednotky, nebo je jen v prvním startovním řadě více na očích. Připouští však, že ani jeden ze zákazníků nemá tak komplikovaný systém.
"Zajímají nás jen naše vozy. Náš systém je komplikovaný, asi komplikovanější než mají ostatní, ale také jsme více na očích, když se něco pokazí. Kdybychom mohli porovnat reálná data a dojmy, tak u nás by asi byl rozdíl největší, protože býváme vpředu."
Spojka Mercedesu je samozřejmě opět zajímavým tématem kvůli včerejšímu pomalému startu Lewise Hamiltona. Jezdec si krátce po závodě sypal popel na hlavu a říkal, že to byla jen jeho chyba. Wolff ale upozorňuje na problémy několika jezdců startujících z pravé strany trati, na níž po dešti zůstala vlhká místa.
"Vlhká linie byla problémem pro všechny, kteří startovali na pravé straně. Mohli jste vidět, že i Ricciardo ze čtvrtého místa neodstartoval dobře a přišel o své místo. Po pár zatáčkách byli vpředu jezdci startující z pozic 1, 3 a 5. Tam vznikl problém. Je to škoda. Je bizarní, že okruh nestihl uschnout po nočním dešti."