Hülkenberg bude vůdcem zvětšujícího se Renaultu
Do Enstone přibylo téměř sto nových zaměstnanců.
Šéf týmu Renault v jednom z rozhovorů potvrdil, co jsme si mysleli, už když se objevily první zprávy o rozhovorech s Nicem Hülkenbergem. Je důležité, že Hülkenberg je nejen rychlý, ale i trpělivý a hlavně zkušený. Renault je právě někde uprostřed rozšiřování svého týmu, který koupil před necelým rokem a našel ho ve špatné finanční situaci. Neočekává, že by jeho lidé již byli schopni postavit závodní vůz, který bude na začátku příští sezóny patřit k nejlepším. Proto bude potřebovat jezdce, který tým podpoří.
"Nico je jedním z jezdců, který zde již nechal svou stopu. Hlavně tím, jak na první pokus vyhrál sérii GP2, což dosud dokázali jenom tři jezdci. Nico, Nico Rosberg a Lewis Hamilton," řekl Frédéric Vasseur. "Uspěl ve všem, do čeho se během své kariéry pustil, včetně Le Mans.
Také je to skutečný vůdce a dokáže motivovat tým kolem sebe a přesvědčit ho, aby bojoval spolu s ním. Má mnoho zkušeností a je velmi rychlý, což je pro nás v této fázi našeho vývoje velmi důležité. Z technického hlediska, zkušený a svědomitý jezdec nám může dát dobrou zpětnou vazbu, protože bude přesně vědět, co od vozu potřebuje. To týmu umožní pracovat rychle a efektivně. Jsme nadšeni, že bude s námi."
Vasseur také prozradil, že Renault už najal 85 nových lidí a další přijdou během příštích týdnů a měsíců a měli by mezi nimi být i zkušení inženýři, kteří dostanou klíčové posty. Také zvětšuje hlavní budovu v Enstone, ale tento proces bude dlouhý a nedá se urychlit.
"Když posílíte návrhářskou kancelář, musíte posílit i výrobu, větrný tunel atd. Nemělo by žádný smysl mít 20 lidí pro větrný tunel a nikoho, kdo by navrhoval nové díly. Musí se to dělat krok za krokem. A pro mě to není jen o číslech, musíme najít správné lidi. Během příštích týdnů se přesvědčíte, že na tom pracujeme."
"Nico je jedním z jezdců, který zde již nechal svou stopu. Hlavně tím, jak na první pokus vyhrál sérii GP2, což dosud dokázali jenom tři jezdci. Nico, Nico Rosberg a Lewis Hamilton," řekl Frédéric Vasseur. "Uspěl ve všem, do čeho se během své kariéry pustil, včetně Le Mans.
Také je to skutečný vůdce a dokáže motivovat tým kolem sebe a přesvědčit ho, aby bojoval spolu s ním. Má mnoho zkušeností a je velmi rychlý, což je pro nás v této fázi našeho vývoje velmi důležité. Z technického hlediska, zkušený a svědomitý jezdec nám může dát dobrou zpětnou vazbu, protože bude přesně vědět, co od vozu potřebuje. To týmu umožní pracovat rychle a efektivně. Jsme nadšeni, že bude s námi."
Vasseur také prozradil, že Renault už najal 85 nových lidí a další přijdou během příštích týdnů a měsíců a měli by mezi nimi být i zkušení inženýři, kteří dostanou klíčové posty. Také zvětšuje hlavní budovu v Enstone, ale tento proces bude dlouhý a nedá se urychlit.
"Když posílíte návrhářskou kancelář, musíte posílit i výrobu, větrný tunel atd. Nemělo by žádný smysl mít 20 lidí pro větrný tunel a nikoho, kdo by navrhoval nové díly. Musí se to dělat krok za krokem. A pro mě to není jen o číslech, musíme najít správné lidi. Během příštích týdnů se přesvědčíte, že na tom pracujeme."