Manoru zbývá ještě týden
Potom se začne rozprodávat jeho majetek.
Před necelým týdnem jsme se dozvěděli, že Manor je ve velkých finančních problémech a jeho majitel nedokázal najít žádného investora ochotného tým koupit a udržet nad vodou a přibližně týden zbývá do vyhlášení dražby a začetí příprav na rozprodání majetku týmu. Deadline prý byl stanoven na 20. leden.
Podle informací Motorsportu Manor loni skutečně pracoval na vývoji nového vozu a ještě má šanci zúčastnit se prvního závodu v australském Melbourne a následně i zbytku sezóny. S výrobou vozů se ale nezačalo a bez investora se ani nezačne. Správce dohlížející na tým a hledající investora zakázal cokoliv vyrábět, aby se peníze ušetřily pro věřitele a nevznikaly nové dluhy. Výroba vozu F1 je dlouhý proces, zvláště v skromných podmínkách malého soukromého týmu a pokud se s výrobou nezačne včas, bude ztracena nejen účast v předsezónních testech, ale i úvodní část sezóny. I to je důvod, proč správce nebude s oznámením bankrotu otálet až do února. Počet týmů F1 tak pravděpodobně opět klesne na 10.
Několik konkurenčních týmů se již na sociálních sítích podělilo o dobré zprávy, části jejich vozů již postupně procházejí povinnými nárazovými testy Mezinárodní automobilové federace, bez nichž se nesměly účastnit společných předsezónních testů v Barceloně.
Podle informací Motorsportu Manor loni skutečně pracoval na vývoji nového vozu a ještě má šanci zúčastnit se prvního závodu v australském Melbourne a následně i zbytku sezóny. S výrobou vozů se ale nezačalo a bez investora se ani nezačne. Správce dohlížející na tým a hledající investora zakázal cokoliv vyrábět, aby se peníze ušetřily pro věřitele a nevznikaly nové dluhy. Výroba vozu F1 je dlouhý proces, zvláště v skromných podmínkách malého soukromého týmu a pokud se s výrobou nezačne včas, bude ztracena nejen účast v předsezónních testech, ale i úvodní část sezóny. I to je důvod, proč správce nebude s oznámením bankrotu otálet až do února. Počet týmů F1 tak pravděpodobně opět klesne na 10.
Několik konkurenčních týmů se již na sociálních sítích podělilo o dobré zprávy, části jejich vozů již postupně procházejí povinnými nárazovými testy Mezinárodní automobilové federace, bez nichž se nesměly účastnit společných předsezónních testů v Barceloně.