Hülkenberg se těší na brutálně rychlé vozy
V Monaku ho nikdo nepředjede.
Nico Hülkenberg, teď už jezdec Renaultu, patří k jezdcům absolutně nadšeným změnou pravidel a novými vozy, které se právě vyrábějí v továrnách týmů F1. Díky simulátoru zatím může jízdu trénovat alespoň na virtuálních tratích, přičemž první volbou je přirozeně Barcelona, kde proběhnou oba předsezónní testy.
"Z nových vozů máte pocit brutální rychlosti. V Barceloně projíždíme třetí a devátou zatáčku s plynem úplně na podlaze. To dosud mohly pouze Red Bull a Mercedes," řekl německý jezdec, který do Renaultu přestoupil z Force India.
Spolu se zrychlením vozů a větší zábavou pro jezdce se mluví také o předpězeném úbytku předjížděcích manévrů.
"Efekt DRS bude viditelnější než u vozů sezóny 2016. Například v Monaku se vůbec nebude dát předjíždět. Stačí, abyste svůj široký vůz udrželi uprostřed trati a nikdo na vás nemůže."
A čtvrtým velkým tématem je fyzická náročnost. Hülkenberg změnu nepodceňuje a na nový tréninkový program naběhl už před Vánocemi, přestože pak si dopřál pár dní odpočinku.
"S tréninkem jsem začal už před Vánocemi a vrátil jsem se k němu hned po Novém roku. Trénuji dvě hodiny ráno a dvě hodiny odpoledne i se speciálním tréninkem na posílení krku. Mohu všem slíbit, že ve vozech se opět pořádně namakáme."
První předsezonní test začne 27. února a potrvá čtyři dny. Jezdci se do té doby musí dostat do stoprocentní kondice.
"Z nových vozů máte pocit brutální rychlosti. V Barceloně projíždíme třetí a devátou zatáčku s plynem úplně na podlaze. To dosud mohly pouze Red Bull a Mercedes," řekl německý jezdec, který do Renaultu přestoupil z Force India.
Spolu se zrychlením vozů a větší zábavou pro jezdce se mluví také o předpězeném úbytku předjížděcích manévrů.
"Efekt DRS bude viditelnější než u vozů sezóny 2016. Například v Monaku se vůbec nebude dát předjíždět. Stačí, abyste svůj široký vůz udrželi uprostřed trati a nikdo na vás nemůže."
A čtvrtým velkým tématem je fyzická náročnost. Hülkenberg změnu nepodceňuje a na nový tréninkový program naběhl už před Vánocemi, přestože pak si dopřál pár dní odpočinku.
"S tréninkem jsem začal už před Vánocemi a vrátil jsem se k němu hned po Novém roku. Trénuji dvě hodiny ráno a dvě hodiny odpoledne i se speciálním tréninkem na posílení krku. Mohu všem slíbit, že ve vozech se opět pořádně namakáme."
První předsezonní test začne 27. února a potrvá čtyři dny. Jezdci se do té doby musí dostat do stoprocentní kondice.