Hülkenberg pochybuje o pravidelném sběru bodů
Renault nenaplnil očekávání.
Nico Hülkenberg pochybuje, že jeho nový tým letos dokáže pravidelně bodovat. Tovární tým Renaultu pokračuje v růstu, nové šasi je lepší než loňské, nová pohonná jednotka je výkonnější než loňská a tým má rozpočet na celosezónní vývoj, ale vůz v testech jednoduše nepatřil k nejrychlejším. Z deseti bodovaných míst by měli mít až šest rezervovaných jezdci Ferrari, Mercedesu a Red Bullu a o třídu výše může být i tým Williams. Pokud se předpovědi naplní, týmy středu pole budou tvrdě bojovat o poslední dvě volná místa a Renault nemusí být nejlepší z nich.
"Řekl bych, že Renault je v lepší pozici než před rokem," řekl německý jezdec. Připomeňme, že tento tým loni získal pouze 8 bodů, díky čemuž porazil Sauber a již neexistující Manor. "Tým se dostal blíže ke středu pole, ale získávání bodů bude náročné, protože čtyři týmy jsou evidentně před ostatními. Pak už moc bodů nezbývá, proto to bude těžké."
Tovární tým, stejně jako Red Bull a Toro Rosso, v předsezónních testech omezovaly poruchy MGU-K. V počtu odjetých kilometrů je až osmý, v tabulce nejrychlejších kol šestý.
"Máme prostor k zrychlení. Čeká nás ještě hodně práce, ale rok je dlouhý. Doufám, že se zlepšíme. Nemyslím si, že jsme naplnili naše očekávání. Během zimních testů jsme nalezli pár věcí, které jsme rozhodně nechtěli najít. Taková je momentální situace . Nyní musíme pořádně máknout, abychom zlepšili vůz a našli správný směr. Rádi bychom ještě vyzkoušeli další nastavení, ale nemohli jsme, protože jsme měli málo času a poruchy. Takže jsme nestihli všechno, co jsme chtěli stihnout."
"Řekl bych, že Renault je v lepší pozici než před rokem," řekl německý jezdec. Připomeňme, že tento tým loni získal pouze 8 bodů, díky čemuž porazil Sauber a již neexistující Manor. "Tým se dostal blíže ke středu pole, ale získávání bodů bude náročné, protože čtyři týmy jsou evidentně před ostatními. Pak už moc bodů nezbývá, proto to bude těžké."
Tovární tým, stejně jako Red Bull a Toro Rosso, v předsezónních testech omezovaly poruchy MGU-K. V počtu odjetých kilometrů je až osmý, v tabulce nejrychlejších kol šestý.
"Máme prostor k zrychlení. Čeká nás ještě hodně práce, ale rok je dlouhý. Doufám, že se zlepšíme. Nemyslím si, že jsme naplnili naše očekávání. Během zimních testů jsme nalezli pár věcí, které jsme rozhodně nechtěli najít. Taková je momentální situace . Nyní musíme pořádně máknout, abychom zlepšili vůz a našli správný směr. Rádi bychom ještě vyzkoušeli další nastavení, ale nemohli jsme, protože jsme měli málo času a poruchy. Takže jsme nestihli všechno, co jsme chtěli stihnout."