Staroch Massa spokojený se svým výkonem
Po startu nenašel žádného soupeře.
Felipe Massa, který se do Williamsu nečekaně vrátil z důchodu, obsadil v první velké ceně sezóny šesté místo. Hodně mu pomohly kvality vozu Williams. Svůj úkol splnil, když se po startu dostal před Romaina Grosjeana. Potom si už jel vlastní závod. Tempo jezdců Mercedesu, Ferrari a Red Bullu bylo příliš vysoké a Brazilcovo tempo bylo příliš rychlé pro všechny ostatní. V cíli byl posledním jezdcem,kterého vítěz závodu nepředjel o kolo.
"Popravdě řečeno, s výsledkem jsem spokojený. Celkem dobré na starocha!" zažertoval Massa. "Byl to dobrý závod. Věděl jsem, že vozy Ferrari, Red Bullu a Mercedesu jsou rychlejší než náš. Nemám radost z toho, že Daniel (Ricciardo) měl v domácím závodě tolik problémů, ale stalo se a jsem rád za získanou pozici.
Závod byl opravdu dobrý, dokázal jsem se dostat před Grosjeana. To bylo pro mě nejdůležitější a zvládl jsem to hned na startu. Pak ... Dalo by se říci, že jsem od začátku do konce závodil sám. Měli jsme konzistentní rychlost, takže vše skvěle fungovalo a z dosaženého výsledku mám radost."
Lance Stroll nemůže být zdaleka tak spokojený. Po chybě v kvalifikaci si poškodil převodovku a výměna ho poslala až na chvost startovního pole. Na konci prvního kola závodu sice byl čtrnáctý, ale když se vyhýbal chumlu, ve kterém kolidovali Kevin Magnussen a Marcus Ericsson, musel být k pneumatikám nelítostný a probrzdil na nich plošky. Vibrace ho donutily jet na zastávku už po čtyřech kolech.
"Měl jsem dobrý start, trochu riskantní. Pár kluků přede mnou brzdilo docela brzy, získal jsem pár míst, ale také zničil pneumatiky a musel jet na velmi brzkou zastávku," vysvětloval 18letý mladík po své první velké ceně. "Přešli jsme na plán B, dvouzastávkovou strategii, ale dostali jsme se do čistého vzduchu. Pár kol jsem byl za Giovinazzim, co mě nejspíš stálo pár pozic, protože Ocon a Hülkenberg se z boxů vrátili přede mne. Kdybych před sebou neměl Giovinazziho, možná bych se dostal před ně, ale předjíždění bylo opravdu složité. Stálo mě to spoustu času. Ale přesto to byl dobrý závod až do chvíle, kdy jsem musel odstoupit."
Kanaďanův závod skončil 17 kol před cílem, selhala mu brzda levého předního kola.
"Popravdě řečeno, s výsledkem jsem spokojený. Celkem dobré na starocha!" zažertoval Massa. "Byl to dobrý závod. Věděl jsem, že vozy Ferrari, Red Bullu a Mercedesu jsou rychlejší než náš. Nemám radost z toho, že Daniel (Ricciardo) měl v domácím závodě tolik problémů, ale stalo se a jsem rád za získanou pozici.
Závod byl opravdu dobrý, dokázal jsem se dostat před Grosjeana. To bylo pro mě nejdůležitější a zvládl jsem to hned na startu. Pak ... Dalo by se říci, že jsem od začátku do konce závodil sám. Měli jsme konzistentní rychlost, takže vše skvěle fungovalo a z dosaženého výsledku mám radost."
Lance Stroll nemůže být zdaleka tak spokojený. Po chybě v kvalifikaci si poškodil převodovku a výměna ho poslala až na chvost startovního pole. Na konci prvního kola závodu sice byl čtrnáctý, ale když se vyhýbal chumlu, ve kterém kolidovali Kevin Magnussen a Marcus Ericsson, musel být k pneumatikám nelítostný a probrzdil na nich plošky. Vibrace ho donutily jet na zastávku už po čtyřech kolech.
"Měl jsem dobrý start, trochu riskantní. Pár kluků přede mnou brzdilo docela brzy, získal jsem pár míst, ale také zničil pneumatiky a musel jet na velmi brzkou zastávku," vysvětloval 18letý mladík po své první velké ceně. "Přešli jsme na plán B, dvouzastávkovou strategii, ale dostali jsme se do čistého vzduchu. Pár kol jsem byl za Giovinazzim, co mě nejspíš stálo pár pozic, protože Ocon a Hülkenberg se z boxů vrátili přede mne. Kdybych před sebou neměl Giovinazziho, možná bych se dostal před ně, ale předjíždění bylo opravdu složité. Stálo mě to spoustu času. Ale přesto to byl dobrý závod až do chvíle, kdy jsem musel odstoupit."
Kanaďanův závod skončil 17 kol před cílem, selhala mu brzda levého předního kola.