Volkswagen nakonec vyslal na setkání Domenicaliho
Koho zastupuje Mario Illien?
FIA dnes hostí zástupce výrobců motorů pro F1, zástupce majitelů komerčních práv na F1, ale i jiné známé osobnosti motorsportu. Výsledkem setkání má být základní představa o tom, jaké motory bude Formule 1 používat od roku 2021.
"Cílem setkání je dát dohromady názor výrobců na budoucnost pohonných jednotek," řekl šéf týmu Mercedes, Toto Wolff. "Zástupci automobilek, které jsou nyní v F1, nebudou jediní, kdo se ho zúčastní."
Auto Bild včera rozšířil zprávu, že svého zástupce tam bude mít i koncern Volkswagen, který vyšle někoho z dceřiné automobilky Audi. Pravdivá ale byla pouze první část zprávy. Setkání se nakonec účastní Stefano Domenicali. Bývalý šéf Scuderie Ferrari v současnosti pracuje pro Lamborghini, další z rodiny automobilek spadajících pod německého giganta. Mluvčí Audi mezitím média upozornil, že účast na setkání ještě neznamená, že společnost má vážný zájem o F1 a Audi ho momentálně opravdu nemá.
Auto Bild tvrdí, že své zastoupení bude mít přinejmenším osm společností vyrábějících automobily a přítomen bude i Mario Illien, zakladatel společnosti Ilmor, která loni pomáhala Renaultu s vývojem pohonné jednotky, ale letos už ve spolupráci nepokračují. Illien se údajně přesouvá k McLarenu, kde bude pomáhat Hondě.
"Cílem setkání je dát dohromady názor výrobců na budoucnost pohonných jednotek," řekl šéf týmu Mercedes, Toto Wolff. "Zástupci automobilek, které jsou nyní v F1, nebudou jediní, kdo se ho zúčastní."
Auto Bild včera rozšířil zprávu, že svého zástupce tam bude mít i koncern Volkswagen, který vyšle někoho z dceřiné automobilky Audi. Pravdivá ale byla pouze první část zprávy. Setkání se nakonec účastní Stefano Domenicali. Bývalý šéf Scuderie Ferrari v současnosti pracuje pro Lamborghini, další z rodiny automobilek spadajících pod německého giganta. Mluvčí Audi mezitím média upozornil, že účast na setkání ještě neznamená, že společnost má vážný zájem o F1 a Audi ho momentálně opravdu nemá.
Auto Bild tvrdí, že své zastoupení bude mít přinejmenším osm společností vyrábějících automobily a přítomen bude i Mario Illien, zakladatel společnosti Ilmor, která loni pomáhala Renaultu s vývojem pohonné jednotky, ale letos už ve spolupráci nepokračují. Illien se údajně přesouvá k McLarenu, kde bude pomáhat Hondě.