Verstappen se obává, že Renault bude slabý
Jeho vývojový tým opět zpomaluje.
Motory ve vozech týmu Red Bull se už ani oficiálně nejmenují Renault. Nesou logo TAG Heuer, protože francouzskou automobilku zlobilo, jakou reklamu jí tento tým dělá, když není spokojený. To ale Maxu Verstappenovi nebrání hovořit o nespokojenosti s počtem koňských sil a sílících obavách o sezonu 2018, jelikož současná je již, z pohledu boje o titul, v háji. V rozhovoru sice ani jednou neřekl Renault, ale je zřejmé, na koho ukazuje prstem.
"Chci vyhrávat," řekl Verstappen v holandské televizní relaci Peptalk. "Nepochybuji, že můj tým na to má. Mohli jste vidět (minulý víkend), že vůz je již mnohem lepší, ale teď bychom potřebovali i zlepšení na straně výkonu. Ale letos se už nic nechystá, jak jste se už asi dočetli. Mám z toho obavy. Dali nám sliby, ale na činech to letos není moc vidět. Zklamalo mě to a obávám se o příští sezonu. Už letos jsme měli bojovat o titul, ale od toho jsme strašně daleko."
Verstappen zmínil nedávné vyjádření Cyrila Abiteboula, generálního ředitele týmu Renault, který řekl, že během této sezony nebude nasazena další, mnohem lepší verze motoru, jak tomu bylo loni v Monaku. Přislíbil ale pravidelné menší kroky. Velký skok zřejmě nemáme očekávat ani od nasazení nové MGU-K, která sice má být lehčí než současná a méně náročná na chlazení, ale z pohledu výkonu se nic nezmění, protože už loňská dosahuje stropu stanoveného pravidly.
Nízký výkon trápí Verstappena více než poruchy. Odstoupení z druhého místa ve VC Kanady kvůli selhání baterie hybridní pohonné jednotky již zjevně rozdýchal. "To se stává. Člověk to zažívá už od motokár. Samozřejmě, nikdo nechce, aby se to opakovalo, takže na tom musí máknout."
"Chci vyhrávat," řekl Verstappen v holandské televizní relaci Peptalk. "Nepochybuji, že můj tým na to má. Mohli jste vidět (minulý víkend), že vůz je již mnohem lepší, ale teď bychom potřebovali i zlepšení na straně výkonu. Ale letos se už nic nechystá, jak jste se už asi dočetli. Mám z toho obavy. Dali nám sliby, ale na činech to letos není moc vidět. Zklamalo mě to a obávám se o příští sezonu. Už letos jsme měli bojovat o titul, ale od toho jsme strašně daleko."
Verstappen zmínil nedávné vyjádření Cyrila Abiteboula, generálního ředitele týmu Renault, který řekl, že během této sezony nebude nasazena další, mnohem lepší verze motoru, jak tomu bylo loni v Monaku. Přislíbil ale pravidelné menší kroky. Velký skok zřejmě nemáme očekávat ani od nasazení nové MGU-K, která sice má být lehčí než současná a méně náročná na chlazení, ale z pohledu výkonu se nic nezmění, protože už loňská dosahuje stropu stanoveného pravidly.
Nízký výkon trápí Verstappena více než poruchy. Odstoupení z druhého místa ve VC Kanady kvůli selhání baterie hybridní pohonné jednotky již zjevně rozdýchal. "To se stává. Člověk to zažívá už od motokár. Samozřejmě, nikdo nechce, aby se to opakovalo, takže na tom musí máknout."