Palmer pouze půl sekundy od prvního bodu
Musí zlepšit kvalifikace.
Ani teď se Jolyon Palmer nevymanil zpod tlaku, který na něm bude ležet až do získání prvního letošního bodu. Dnes to bylo opět až jedenácté místo, již třetí v sezoně. Závod se mu docela vydařil, takže vinit musí kvalifikaci. Včera opět vypadl už v Q1.
"Startoval jsem ze 16. místa a v cíli byl jedenáctý. Můj třetí závod dokončený na jedenáctém místě," povzdechl si Palmer. "Přitom jsem byl na dosah bodů! Více než čtyřicet kol jsem hleděl na zadní křídlo Lanceho Strolla, ale nemohl jsem se dostat před něj. Bylo to frustrující. Musím se soustředit na zlepšení kvalifikací."
Renault tentokrát nezachránil ani Nico Hülkenberg. Dnes mu nevyšlo prakticky vůbec nic. Měl pomalý start, nečekané problémy na nové sadě červených pneumatik a časné přezutí na žluté také nebylo skvělým taktickým rozhodnutím. V cíli měl za sebou pouze jezdce Sauberu a nešťastného Daniila Kvjata.
"Byl to náročný závod. Měl jsem otřesný start. Spustil jsem bezpečnostní režim, ve kterém spojka vstoupí do procesu, aby zabránila zhasnutí motoru, protože trať měla vysokou přilnavost," vysvětloval německý závodník. "To byl začátek konce. Superměkké pneumatiky se přehřívaly, neměl jsem dobré vyvážení ani přilnavost. Rozhodli jsme se pro brzkou zastávku a nasadili měkké pneumatiky, jenže tím jsem se dostal před nejrychlejší vozy a modrými vlajkami mi mávali dvakrát (před a po zastávkách jezdců z čela závodu), což mě stálo spoustu času."
"Startoval jsem ze 16. místa a v cíli byl jedenáctý. Můj třetí závod dokončený na jedenáctém místě," povzdechl si Palmer. "Přitom jsem byl na dosah bodů! Více než čtyřicet kol jsem hleděl na zadní křídlo Lanceho Strolla, ale nemohl jsem se dostat před něj. Bylo to frustrující. Musím se soustředit na zlepšení kvalifikací."
Renault tentokrát nezachránil ani Nico Hülkenberg. Dnes mu nevyšlo prakticky vůbec nic. Měl pomalý start, nečekané problémy na nové sadě červených pneumatik a časné přezutí na žluté také nebylo skvělým taktickým rozhodnutím. V cíli měl za sebou pouze jezdce Sauberu a nešťastného Daniila Kvjata.
"Byl to náročný závod. Měl jsem otřesný start. Spustil jsem bezpečnostní režim, ve kterém spojka vstoupí do procesu, aby zabránila zhasnutí motoru, protože trať měla vysokou přilnavost," vysvětloval německý závodník. "To byl začátek konce. Superměkké pneumatiky se přehřívaly, neměl jsem dobré vyvážení ani přilnavost. Rozhodli jsme se pro brzkou zastávku a nasadili měkké pneumatiky, jenže tím jsem se dostal před nejrychlejší vozy a modrými vlajkami mi mávali dvakrát (před a po zastávkách jezdců z čela závodu), což mě stálo spoustu času."