McLaren opět propaguje kouření
Lepší budoucnost dostala jméno
Hodně vody uteklo od doby, kdy se po závodních okruzích naposledy proháněly krásné černo-stříbrné vozy West McLaren Mercedes. Doba se změnila, McLaren je oranžový, má motory Renault a kvůli zákazu tabákové reklamy by vůbec neměl propagovat kouření, jenže…
Zatímco Ferrari, zdá se, na své vozy po Austrálii vrátilo pouze logo kampaně Mission Winnow, McLaren nahrazuje A Better Tomorrow značkou e-cigaretových produktů z portfolia tabákového koncernu BAT. Produkty jako Vype tabák nespalují, pouze zahřívají na vysokou teplotu, takže uvolňují o něco méně škodlivých látek. V některých zemích, jako například v Austrálii, je i toto přísně zakázáno, ale třeba v Bahrajnu to stačí na to, aby se logo Vype smělo objevit na monopostu McLarenu.
"Inovace a technologie nás podporují ve snaze vytvořit lepší budoucnost (better tomorrow) pro naše zákazníky po celém světě," řekl marketingový ředitel BAT Kingsley Wheaton.
Lepší samozřejmě nemusí znamenat dobrá. Jenže na dobré budoucnosti bez tabáku BAT nic nevydělá…