Binotto dělá velký nábor
Přetáhnul lidi z Red Bullu i Mercedesu
Mattia Binotto je od 7. ledna šéfem Scuderie Ferrari, ale nevzdal se funkce technického ředitele. Netradiční strukturu podporuje novými lidmi, které potřebuje hlavně v technických odděleních, když už na jejich koordinaci nemůže dohlížet tak detailně jako předtím.
Ital se švýcarskými kořeny oslabuje striktní pyramidovou strukturu týmu a místo toho si vybral lidi odpovědné za různé oblasti, kteří mají komunikovat přímo s ním. On je pak tím, kdo musí odfiltrovat nedůležité věci a přijmout správná strategická rozhodnutí.
Jock Clear, bývalý hlavní inženýr Lewise Hamiltona, ve Ferrari působil na postu hlavního inženýra. Ten mu nebyl zcela odebrán, ale letos dostal odpovědnost za vedení mladého Charlese Leclerka. Za sportovní záležitosti je odpovědný Laurent Mekies, bývalý zaměstnanec FIA, jenž se k týmu přidal již v listopadu minulého roku. To ale zdaleka nebyly všechny změny, pouze na sebe strhly největší pozornost.
Stephen Boyd donedávna pracoval pro Liberty Media, ale předtím byl činný u různých stájí. U Scuderie dostal místo experta na strategie.
Maurizio Tomasselli se k Ferrari připojí v nejbližších týdnech. U Toro Rosso se osvědčil jako koordinátor vývoje šasi a v Maranellu by měl dělat prakticky totéž, jen ve větším.
Aerodynamik Hermann Wolche, bývalý zaměstnanec týmu Mercedes, bude pracovat v aerodynamickém tunelu.
Motorové oddělení posílí Francois Dejoyeaux z Renaultu.
Korelaci dat mezi CFD simulacemi a reálnými okruhy dostane již brzy na starost Nigel Rupert-Nuttling, získaný z Red Bullu.
Nejdůležitější lidé Ferrari cestující na velké ceny:
Šéf týmu: Mattia Binotto
Sportovní ředitel: Laurent Mekies
Šéf strategií: Inaki Rueda
Šéf traťového inženýrství: Matteo Togninalli
Šéf traťových operací: Claudio Albertini
Šéf motorových operací: Luigi Fraboni
Kouč jezdců, hlavní inženýr: Jock Clear
Závodní inženýr Sebastiana Vettela: Riccardo Adami
Závodní inženýr Charlesa Leclerka: Xavier Marcos Padros
Vettelův výkonnostní inženýr: Steven Petrik
Leclerkův výkonnostní inženýr: Bryan Bozzi
Šéfmechanik: Christian Corradini
Vettelův první mechanik: Filippo Milani
Leclerkův první mechanik: Alessandro Fusaro
La Gazzetta dello Sport mezitím přinesla bližší informace k avizovaným rychlým vývojovým krokům, kterými se Ferrari pokusí zvrátit nepříznivý vývoj šampionátu. Ve Francii máme čekat nové přední křídlo, v Rakousku podlahu, ve Velké Británii difuzor a v Německu bočnice.