Ferrari opět mění management
Oddělení šasi tentokrát rozdělilo na čtyři menší sekce.
Scuderia Ferrari opět sáhla do své organizační struktury a přerozdělila pole působností svým špičkovým manažerům.
Poslední velkou změnou byl odchod Simone Restu, který si na začátku roku 2020 sedl do křesla šéfa šasi, ale později byl přeřazen na zákaznický projekt Haasu. Jeho pravomoci přebral Enrico Cardile, který ale zároveň zůstal šéfem zlepšování výkonů. Na jeho úrovni jsou Enrico Gualtieri v pozici šéfa pohonných jednotek, Laurent Mekies v pozici sportovního ředitele a nově i Gianmaria Gulgenzi, jenž dostal nově vytvořenou pozice šéfa dodavatelského řetězce. Dopsat si ještě můžeme jméno Nicola Boari, jenž bude šéfovat spojenému oddělení obchodu, marketingu a eventů.
Avšak na straně šasi to nebude tak jednoduché. Oddělení se nyní rozdělilo na čtyři sféry se čtyřmi vlastními šéfy, což prý bude mít za následek zlepšení schopnosti přicházet s vylepšeními. Konkrétně David Sanchez je šéfem konceptu vozu, Fabio Montecchi je šéfem projektování šasi, Diego Ioverno šéfem provozu vozu a Enrico Cardile se opět soustředí na zlepšování výkonů v pozici šéfa výkonnostního inženýrství šasi. Cardile bude zároveň během závodních víkendů zastávat funkci hlavního traťového inženýra.
Přidávání dalších míst do vysokého managementu má nejspíš trochu ulehčit přetíženému Mattiu Binottovi, aniž by se obnovilo místo technického ředitele. Šéf týmu tak bude nadále i na vrcholu pyramidy technické části týmu. Jak bylo avizováno, vynechá několik závodů, aby se mohl věnovat práci v továrně. V tyto víkendy ho v místě konání závodu zastoupí Laurent Mekies.
Binotto v zimě opět přerozdělil manažerská křesla. Foto: Ferrari
V budoucnu se rodina Ferrari rozroste o nový tým. Ferrari totiž oznámilo návrat do Vytrvalostního mistrovství světa (WEC). V roce 2023 prý v Le Mans uvidíme tovární červený vůz kategorie LMH.
Zdroj: Motorsport, f1i, úvodní foto: Ferrari