Tým Jima Meyera a Michaela Shanka odjede celou sezonu
Partnerem bude místo Schmidta Andretti
Stáj Meyer Shank Racing, kterou společně vlastní Jim Meyer a Michael Shank, v příští sezoně absolvuje všechny závody IndyCar. Letos tým odjel deset závodů. Partnerem týmu byla stáj Schmidt Peterson Motorsports, tu ale teď střídá tým Michaela Andrettiho, který se tak bude podílet na šesti vozech na startovním roštu!
„Je skvělé, že můžeme oficiálně oznámit vstup do celé sezony 2020,“ řekl spolumajitel týmu Jim Meyer, který se k Michaelu Shankovi přidal loni. „Tento tým a Mike tvrdě pracovali během posledních dvou sezon v IndyCar, aby nás dostali do pozice, že můžeme jet celou sezonu. Je vzrušující mít na palubě sponzory SiriusXM a AutoNation, oba byli skvělými partnery,“ dodal Shank.
Vzhledem k tomu, že tým sponzoruje společnost AutoNation, je spojení s týmem Michaela Andrettiho logické. Stejná společnost je zároveň i jedním ze sponzorů Alexandera Rossiho a právě větší finanční příspěvek umožnil, že Andretti Rossiho, po němž pokukoval tým Penske, u týmu udržel.
V kokpitu bude Brit Jack Harvey. Ten v letech 2014 a 2015 dvakrát skončil druhý v šampionátu Indy Lights. Po roční pauze od závodění získal v roce 2017 místo právě u týmu Michaela Shanka, za který odjel Indy500. Už tehdy Shank spolupracoval s týmem Andretti Autosport. Harvey odjel závěrečné dva závody za stáj Schmidt Peterson Motorsports. Vloni odjel šest závodů a letos zmíněných deset. Na twitteru uvedl, že absolvuje nejen celou sezonu 2020, ale i 2021.
„Tohle je chvíle, pro kterou jsme všichni strašně tvrdě pracovali. Jsem neskutečně vděčný za možnost závodit za Meyer Shank Racing, AutoNation a SiriusXM. Ukázali jsme, že můžeme být konkurenceschopní. Nemůžu se dočkat, až na tom začneme stavět a pracovat na našem víceletém programu,“ uvedl Harvey.
Shank, který sám odjel jeden závod ve druhé sezoně IRL, konkrétně na oválu v Las Vegas, založil úspěšný tým v Grand-Am. V roce 2012 se snažil proniknout do IndyCar, ale s nástupem nové techniky pro něj nebyl motor. Debut přišel až ve zmíněném roce 2017.
„Poslední dva roky jsme postupovali krůček po krůčku a učili se, jak vybudovat náš program do podoby, že budeme moci odjet 17 závodů. Tenhle rok byl skvělý a Jack předvedl pár úchvatných výsledků, takže jako tým jsme hrdí, že ho budeme mít zpátky,“ dodal Shank.
Změna partnera je částečně vynucená. Sam Schmidt a Ric Peterson se spojili s McLarenem a přešli na motory Chevrolet. Meyer a Shank zůstali věrní Hondě a tak museli hledat nový tým, se kterým by mohli spolupracovat.