Do Renaultu míří i Pat Fry
Další velká posila týmu z Enstone
Známe další jméno, které posílí tým Renaultu, zklamaného letošním nezdarem. Jen před pár dny bylo oznámeno, že do aerodynamického oddělení míří Dirk de Beer, dnes už víme, že stejným směrem půjde dobře známý Pat Fry.
Fry začal kariéru ve F1 v týmu Benetton a od roku 1993 až do roku 2010 stoupal v hierarchii McLarenu. Z odborníka na aktivní zavěšení kol se postupem času stal závodní inženýr Miky Häkkinena i Davida Coultharda, koordinátor taktiky, šéfinženýr závodního vývoje a rovněž dohlížel na vývoj vozů pro sezony 2005 a 2007. Od roku 2010 zastával vysoká místa u týmu Ferrari. V roce 2011 se stal technickým ředitelem pro šasi. Kariérní růst přerušil příchod Jamese Allisona do Ferrari. Fry dostal místo konstrukčního ředitele a později, v rámci restrukturalizace na konci roku 2014, zcela přišel o práci. Na dveře F1 opět zaklepal v roce 2016 jako poradce Manoru. Na přelomu let 2018 a 2019 se vrátil do McLarenu, aby zastával pozici konstrukčního ředitele, než Toro Rosso uvolnilo Jamesa Keye.
Od roku 2020 bude působit v konstrukčním týmu Renaultu. Přesnou pozici jsme se nedozvěděli, stejně jako datum příchodu. V okamžitém nástupu mu totiž brání konkurenční klauzule ve smlouvě s McLarenem. Očekává se, že Fry dostane vysoký post a bude spolupracovat s technickým ředitelem pro šasi Renaultu Nickem Chesterem a výkonným ředitelem Marcinem Budkowskim, se kterým se již dobře zná z McLarenu.