McLaren našel hlavního sponzora
Vůz dostane nový barevný design
McLaren se s British American Tobacco dohodl na rozšíření spolupráce. Výrobce tabákových výrobků dostane více prostoru ve F1 a svá loga umístí i na vozy McLarenu v IndyCar. McLaren na oplátku, samozřejmě, dostane více peněz. Dostatek na to, aby BAT pasoval do pozice hlavního sponzora.
Loga na voze F1 mají být podstatně lépe viditelná, přičemž mimo jiné obsadí bočnice, vnitřní stranu halo a přední křídlo. Podle zdrojů webu Racefans BAT zaplatí více než 20 milionů amerických dolarů ročně, přičemž nebude titulárním sponzorem, tedy nebude ve jménu týmu.
Tým z Wokingu letos podporoval kampaň A Better Tomorrow v zemích, kde to legislativa umožnila. Kampaň přitom odkazuje na "zdravější" (méně nezdravou) novinku Vuse, v níž nedochází k hoření tabáku. Partnerství je tedy velmi podobné modelu Ferrari, jeho sponzora Philip Morris, kampaně Mission Winnow a produktu IQOS. S tím rozdílem, že Mission Winnow se dostalo do jména špičkového týmu a Philip Morris proto platí podstatně více.
Ředitel McLarenu Zak Brown mluvil o nadšení obou společností pro nové technologie, fanoušky bude ale více zajímat aktuální barevné schéma.
"Barevný design neukážeme dříve, než uvidíte náš nový vůz, tedy v únoru. Ale řeknu vám, bude výjimečný. Nechci nic prozradit předem, ale mohu říci, že bude působivý a že náš vůz na trati jen tak nepřehlédnete," řekl.
Ztráty papáji se fanoušci obávat nemusí.
"BAT je naším největším partnerem, ale základní barvou vždy bude naše papájová," potvrdil Brown.