Janišův management o jeho účasti ve FIA GT v Brně
Brněnský autodrom si od toho slibuje větší návštěvnost.
Dohodli jsme se na tom společně s brněnským Automotodromem. Při letošním závodu DTM jsme poznali, že domácí jezdec ve startovním poli dokáže hodně ovlivnit návštěvnost a proto jsme začali jednat. Jednou z možností byl i start s Corvette, kterou nasazuje holandský tým GPLK Carsport, ale ti mají tři stálé jezdce a bylo by to tak problematické. Dohoda s týmem Graham Nash Motorsport byla jednodušší.
Jaké máte očekávání?
Jarek pojede se Saleenem poprvé a je třeba brát v úvahu rozložení sil ve startovním poli. Podle mého názoru je reálný boj o umístění v první desítce.
Stihnul jste při jednáních sledovat i kvalifikaci v Le Mans, kde zazářil Tomáš Enge?
Samozřejmě jsem vše pečlivě sledoval, Tomáš mi udělal velkou radost a potvrdil své kvality. Není mnoho jezdců, kteří dokázali v Le Mans vyhrát kvalifikaci čtyřikrát v řadě, což se cení. Navíc dále vylepšil svůj loňský rekord třídy. Po kvalifikaci jsem mluvil s šéfem Prodrive Davidem Richardsem, který byl z Tomáše nadšený.
O víkendu budete mít náročný program, vedle Engeho v Le Mans jedou Jarek Janiš a Honza Charouz v Imole závod italského šampionátu F3000. Budete přihlížet závodům osobně?
Ano, chtěl bych vše stihnout, mám v plánu zaletět do Le Mans i do Imoly. Pevně věřím, že na obou místech se naši jezdci dostanou hodně vysoko. Vedle toho budu ještě v neděli večer komentovat na Primě závod formule 1, takže budu muset počítat každou minutu.
Na otázky odpovídal Antonín Charouz, materiál poskytnul agenturou BPA a publikován beze změny.