Trulli vysvětloval FIA své počínání na startu
Vyvázl pouze s napomenutím.
Po skončení GP Malajsie musel pilot Renaultu Jarno Trulli navštívit místnost závodních komisařů, poté o byl předvolán technickým delegátem FIA a ředitelem závodu Charlieem Whitingem. Předmětem pozornosti FIA bylo Trulliho počínání krátce po startu Grand Prix.
Trulli měl fantastický start, jak je ostatně pro Renault typické. Italovo R24 však lehce kolidovalo s monopostem BAR pilotovaným Jensonem Butonem, když došlo ke kontaktu kol obou monopostů. Trulli rovněž neváhal vytlačit Davida Coultharda do trávy.
Tentokrát však evidentně vyčerpaný pilot vyvázl pouze s napomenutím.
'Mám za Jensona, mého bývalého stájového kolegu, velkou radost,' uvedl Trulli.
'S jeho vozem jsem se střetl hned po startu a již jsem se mu za to omluvil. Jednoznačně si pódium zasloužil, myslím si že mu Malajsie něco dlužila…'
Trulli pravděpodobně narážel na situaci ze sezóny 2002, kdy Button figuroval do posledních okamžiků závodu na třetím místě, aby jej nakonec předjel Michael Schumacher a připravil jej tak o zisk prvního umístění na stupních vítězů.