Wirth přiznává, že Virgin nabral zpoždění
Mohou za to trvající problémy s hydraulikou.
Technický ředitel Virginu Nick Wirth připustil, že neutuchající problémy s hydraulikou, které zasáhly tým v tomto týdnu, pozdržely testovací program stáje.
Wirth prozradil, že tým měl v úmyslu přijet příští týden na Barcelonu s balíkem aerodynamických úprav, bohužel Luca di Grassi a Timo Glock odjeli během posledních čtyř testovacích dnů celkem pouhých 144 kol, a Virgin se tak bude muset i v posledním testovacím týdnu soustředit na spolehlivost vozu.
"Tento týden byl dozajista zkouškou naší trvělivosti," řekl Wirth. "Přes veškerou snahu vyřešit problém s hydraulikou, který nás sužoval po celé testy, šlo zkrátka o neřešitelnou záležitost, s komponentami, které jsme měli k dispozici na okruhu.
Přesněji šlo o problém, kdy jsme ztráceli hydraulický olej takovou rychlostí, že to omezovalo počet kol, které jsme byli schopni odjet během každého stintu. Již se těšíme do Barcelony, kde dostaneme nové díly, které věříme, že zcela vyřeší náš problém.
Jak už jsem řekl, bude třeba se nadále soustředit na spolehlivost vozu, přitom bychom již rádi představili aerodynamická vylepšení ve specifikaci pro Bahrajn. Pozměněný program však bude znamenat, že kompletní sadu nových aero-prvků nasadíme až při prvním závodě."
Wirth však dodal, že i přes uvedené komplikace je ohledně rychlosti VR-01 velmi optimistický.
"Z té lepší stránky - i přes tyto problémy jsme ve skutečnosti úspěšně absolvovali spoustu dobré závodní přípravy a je uspokojující vidět potenciál vozu s minimem vývoje nebo změn v nastavení, když pomyslíme na naše konzistentní jízdy s velkým množstvím paliva," řekl.
"Žádný z našich časů jsme samozřejmě nedosáhli s kvalifikačním množstvím paliva, proto nechceme, aby nezdar v jedné oblasti zastínil náš povzbudivý start ve vývojovém programu."