Novinky

  • 13.11.2024 Bad Maffei opouští místo ředitele Liberty Media

  • 12.11.2024 Bad Niels Wittich s okamžitou platností odstoupil z pozice ředitele závodů F1

  • 12.11.2024 Neutral Dan Fallows končí jako technický ředitel Aston Martinu

Facebook Instagram

Hamilton ocenil práci týmu při opravách zničeného vozu

Hamilton ocenil práci týmu při opravách zničeného vozu

Ohledně nového difuzoru prý zatím nepocítil významný rozdíl.

Lewis Hamilton se podle svých slov cítil lehce provinile, poté co v prvním pátečním tréninku rozbil svůj stroj o bariéru s pneumatik, a ocenil práci týmu při opravě jeho monopostu.

Britský pilot se dostal do problémů v zatáčce číslo tři, při pokusu o korekci počínajícího smyku vylétl na promočené trati do trávy a při nárazu do bariéry těžce poškodil levou polovinu svého vozu. Na trať se byl schopen Hamilton vrátil až ke konci druhého tréninku.

"Chlapi odvedli neuvěřitelnou práci," řekl Hamilton. "Ráno jsem vůz samozřejmě hodně poškodil. Byl jsem na sebe trochu naštvaný - když během týdne vidíte, jak kluci tvrdě pracují, aby dali vůz dohromady, a vy pak vyjedete, odkroužíte jen pár kol a nabouráte ho...

Bylo to velmi, velmi kluzké a byla to vlastně úleva, když jsem přišel a vysvětlili mi, jak se to přihodilo - zavadil jsem o omezovač, zařadil a protočil kola. Následně jsem se dostal do přetáčivého smyku, který jsem se snažil korigovat, ale nepovedlo se mi to dostatečně. Na trávě jsem už byl pouhým pasažérem a omlátil všechny čtyři rohy vozu.

Čili pro kluky to bylo obrovské množství práce, ale zvládli to fenomenálně. Odvedli úžasnou práci."

Po opravě vozu zvládl Hamilton zajet pouhých deset kol na suché trati v odpoledním tréninku, ale byl spokojen, že nasbíral alespoň nějaká data.

"Celkově jsem se po návratu do vozu cítil dobře, je dobré vrátit se zpět na trať a překonat těžkosti z rána," řekl. "Alespoň již mám něco, s čím pracovat."

Avšak přiznal, že za daných okolností nepocítil velký vliv přepracovaného difuzoru a výfukového systému, který McLaren na své vozy opět nasadil.

"Abych byl upřímný, nepocítil jsem nějaký obrovský rozdíl," řekl ohledně ovládání vozu s novým difuzorem. "Něco jsem cítil, ale nebylo to nic, kdy bych si řekl 'wow, tak to je obrovské'.

Je tu potenciál. Z mého pohledu je to velmi podobné tomu na Silverstone. Ale není to špatné. Pokud na tom budeme nadále pracovat, bude to možná ještě lepší."