Wolff by se ráda stala rezervní jezdkyní Williamsu
V současné době je její hlavní náplní práce na simulátoru.
Susie Wolff má v plánu získat superlicenci, aby se mohla stát oficiální rezervní jezdkyní týmu Williams.
Britka byla vůbec prvním člověkem, který vyjel ještě před testy v Barceloně s letošním monopostem Williamsu FW35 na trať. Zisk superlicence je pro ní pak "další položku na seznamu věcí, které musí udělat."
"Nakonec to bylo tak, že jsem byla prvním člověkem, který řídil FW35," řekla Wolff.
"Šlo to dobře, takže si myslím, že je to jen o tom postupně dělat kroky, a samozřejmě, jedním z těch dalších kroků bude získání superlicence."
Wolff se v dubnu loňského roku dočkala ve Williamsu role vývojové pilotky a v říjnu s týmem absolvovala první test. Letos bude její hlavní úlohou práce na simulátoru, jak však sama říká, ráda by strávila více času na trati.
"Myslím, že ten říjnový test na okruhu mi hodně pomohl, jelikož jsem zjistila, jaký je to pocit řídit vůz Formule 1.
Veškerý čas strávený ve voze bude pro všechnu práci na simulátoru jedině přínosem," řekla bývalá pilotka Mercedesu v seriálu DTM.
Wolff nicméně připouští, že možnost, že by se stala třetí jezdkyní týmu, není "nereálný sen".
"Je velmi těžké to říct. Nyní jsem ve voze strávila více času, a cítím se v něm také pohodlněji.
Test v říjnu loňského roku probíhal velmi dobře, po fyzické stránce jsem neměla žádné problémy a neměla jsem problém ani se zvládnutím ovládání vozu.
To byl také jeden z důvodu, že jsem poprvé dostala možnost řídit vůz, jelikož viděli, že to není nad mé síly.
Není to nereálné, myslím ale, že všichni víme, jak vyrovnaná Formule 1 je a kolik jezdců bojuje o možnost být na roštu.
Nechci přijít s žádnými odvážnými tvrzeními nebo sny typu: 'Ano, příští rok chci být na startu.'
Plán je získat superlicenci, strávit ve voze více času, co nejlépe pomáhat týmu a jen dál dělat krok za krokem."